Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAAARGH! Kerran vielä siskot!! Mitä kerhotädeille joulumuistamiseksi?

Vierailija
14.12.2009 |

Lapsi on 3 v, 2x viikossa kerhossa. "Tädit" on tosi kivoja ja haluan heitä muistaa, mutta onko oikeasti parempi jättää viemättä mitään kuin viedä se kahdeskymmenes konvehtirasia? Mit vit te olette vieneet? KIITOS :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka iso kauniisti koristeltu piparkakku.

Vierailija
2/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suklaata, kahvia tai kynttilöitä eikä posliiniesineitä, niitä tulee kasoittain joka joulu. Ehkä jokin kukkanen, mielellään ei varmaan hyasinttia kuitenkaan. Jotakin pientä ja persoonallista, kimppalahja muiden hoitolasten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti muistanut näin tätejä, opettajia ja vaikka ketä ja mielestäni ollut hyvä valinta, niin jouluna kuin keväänä. Tai osta vaikka pieni joululyhty jonka sisälle karkkia. tai esim. pentikillä oli kivoja kuusenkoristeita, ei kalliita.

Vierailija
4/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea, mistä ei jää pysyvää jälkeä. Eli suklaa, kahvi/tee (ihan perus, ei mitään joulumakustettua), kynttilä ilman alustaa/kuppia ja ilman tuoksua..

Kukat koen itse hankalaksi, kun usein olemme pyhät mummoloissa, joten kukat kuolevat, ellei niitä ota mukaan/ jaa eteenpäin. Poikkeuksena ehkä joulutähti.

Mutta toisaalta, lapsen tekemä kortti tai itse tehty leivonnainen ilahduttaa myös. :)

Yksi mieleenjäänyt muisto oli juhlamokka-paketti ja sen mukana kortti, jossa jouluinen juustokakku-ohje, joka kuuleman mukaan oli lapsen lempparia.

Yhtenä jouluna sain Rubicin kuution, poika oli pitkään pohtinut ja tuuminut, että osaisin sen ratkoa.. toisin on käynyt.. :D

Vierailija
5/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet: jouluiset pannulaput, pannunalusta,jouluinen leivinliina, hiuspinni, vessapaperipakkaus (kuulemma lapsi oli ehdottomasti tuon halunnut antaa). Täytyy sanoa, että monet tavarat ovat lähteneet kiertoon, mutta wc-paperi tuli käytetyksi.

Itse tehdyt kortit säästin, muut olen voinut viedä eteenpäin tuliaisiksi.

Vierailija
6/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun kirjoitteli kavereilleen, niin huomasin että kirjoitti myös aikuisille.

Vierailija
7/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Lapsen piirustus vain riittää. Itsestäni tuntuu pahalta ajatus että muistamiset laitetaan eteenpäin lahjoiksi, en ole tiennytkään. En vie heille enää ikinä mitään.

Vierailija
8/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä itsekin laitan tavaraa joskus eteenpäin kiertoon (annan toiselle tai vien kirpparille). SEn vuoksi en KOSKAAN osta mitään tavaraa ellen ole 100% varma että se on mieluinen. Tykkään muistaa ihmisiä, mutta vain tavaroilla jotka voi kuluttaa pois (servetit, kynttilät, herkut, juomat). En myöskään itse halua saadaa MITÄÄN jonka joudun piilottamaan kaappiin...

Vierailija
9/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei tädeille kortit ja itsetekemänsä sydämen muotoisen Hama-helmi askartelun. Sydämeen viriteltiin hopeinen nauha joten sitä voi käyttää vaikkapa kuusenkoristeena.

Vierailija
10/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita sitten kauniisti aseteltiin jouluiselle kertakäyttölautaselle, sellofaania ja koristenauhaa koristeeksi ja päiväkodin tädeille vietiin kortin kera.

Vierailija
11/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku tuttavani, joka on allerginen suklaalle sai yhtenä jouluna lapsilta eri kerhoista 34 suklaarasiaa. Mitä niille olisi mielestäsi pitänyt tehdä?

mitään. Lapsen piirustus vain riittää. Itsestäni tuntuu pahalta ajatus että muistamiset laitetaan eteenpäin lahjoiksi, en ole tiennytkään. En vie heille enää ikinä mitään.

Vierailija
12/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran 14 hyasinttia. Kaikista kiitin kovasti ja annoin lasten kokea antamisen iloa.

Mitä niillä olisi pitänyt tehdä?

Sinkku tuttavani, joka on allerginen suklaalle sai yhtenä jouluna lapsilta eri kerhoista 34 suklaarasiaa. Mitä niille olisi mielestäsi pitänyt tehdä?

Vierailija
13/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et tarvitse/halua/voi käyttää?

Minua ei harmita yhtään, jos meidän kerhotäti laittaa meidän antamat lahjat eteenpäin. Pääasia on, että lapseni oppii, että muita voi ilahduttaa, ja kasvattajia on syytä arvostaa.

Vierailija
14/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä jäi tänä vuonna sekin viemättä, täytyy kai lähettää. Olkoon kuinka kivoja tätejä vaan, miksi niitä pitäisi lahjoa kummemmin. Palkkaa vastaan ne työtänsä tekee. Eikä nekään, ainakaan meillä päin kerhoissa, mitään lapsille anna.

Vierailija
15/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädit antoivat lapsillekin pienet kivat paketit. Ja poika oli onnellinen :)

11

Vierailija
16/16 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-leffalipun

Itse ainakin ilahtuisin tästä, joten toivon, että oeptkin ilahtuu :)