Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa miehiä jotka mustamaalaavat exiään

Vierailija
14.12.2009 |

ja haukkuvat naisia tosi paljon ettei kävisi niin kuin minulle kävi. Alotin vuosia sitten suhteen auttamalla miestä jonka exvaimon petollisen käytöksen takia mies sanoi että ei luota naisiin. Elän mustasukkaisen miehen kanssa joka vahtii jokaista askelta, hänen mielestä vilkuilen muita miehiä, mieskassalle hymyily kaupassa tarkoittaa flirttiä. Tämä on painostavaa mutta en uskalla lähteä, lapsia ei ole. Miehen exän kanssa tutustuttiin harrastuksen kautta ja häneltä selvisi että hänellä oli myös suhteen alusta asti kokemus miehen mustasukkaisuudesta ja jutut aiemman tyttöystävän petollisuudesta, fyysinen väkivalta oli mukana, minun kohdalla ei ole. Mies kuvittelee esim. kaikkien asiakaspalvelussa olevien naisten flirttailevan, hymyily on flirttiä. Ex jätti miehen ja joutui hankkimaan lähestymiskiellon, sellainen tulevaisuus pelottaa minua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei teillä kerran lapsiakaan ole niin et voi sitäkään käyttää tekosyynä. Mä myös tapailin miestä, joka kertoili koko ajan exästään ja siis kaikkea pahaa. Koitti mutkin saada haukkumaan omaa exääni, mutta " ikävä " kyllä mulla ei ole hänestä yhtään pahaa sanottavaa,pikemminkin päinvastoin.

Kai jokainen nyt tajuaa, että asioilla on aina vähintään 2 puolta ja se miehen kertomus exästä ei ole useinkaan ihan totta. Noh tää mies rupesi yhtäkkiä perumaan meidän tapaamisia ja lopulta katosi kokonaan ja mähän en ruvennut perään soittelemaan, että se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi