Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että tuli hyviä pipareita sunnuntai valmistaikinasta!

Vierailija
13.12.2009 |

mums

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti enää itte ruveta vatkaamaan.

Vierailija
2/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparitaikinaa ei tarvitse vatkata, sekoittaminen riittää.

Parhaat piparit saan kun teen taikinan itse ja näin olen tehnyt aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistanut kovinkaan hyviä itsetehdystä takinasta valmistettuja pipareita. Ja aika monen ihmisen tekeleitä olen maistellut, mutta ei ole valmistaikinan (nimenomaan Sunnuntain) voittanutta.

Vierailija
4/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaa muu. Jos on niin kokeilen. Myllyn parhaasta oon ennen tehnyt ja hyviä on tullut.

Vierailija
5/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sanoo meitin lapsetkin;)

Ja vaiva on pieni, ja saa ison taikinan! Ainoa vaan että öytää oikean piparitakinareseptin! Olen jakanut kerhossa taikinareseptiä (tarjosin omia pipareitani pikkujoulussa) kun kaikki sitä pyysivät. Ja mikä parasta, se on kivaa yhdessäoloa kun yhtenä päivänä tekee taikina ja sit ootetaan seuraavaan päivään että saadaan paistaa ne ja seuraavana päivänä koristellaan! Taikinan teko ei ole vaieaa, kaikki rohkeasti kokeilemaan!

Vierailija
6/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kondiittori&leipuri jolla on taito hyppysissä, eilen tein taikinan ja tänään leivoin monenlaisia pipareita ja mökkejä

niin ja ehdottomasti täytyy käyttää voita sillä saa parhaat piparit, teen ohuita ja rapeita

maistanut kovinkaan hyviä itsetehdystä takinasta valmistettuja pipareita. Ja aika monen ihmisen tekeleitä olen maistellut, mutta ei ole valmistaikinan (nimenomaan Sunnuntain) voittanutta.

Vierailija
7/38 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondiittorileipurin pipareita, vaan eivät silti yllä Sunnuntain tasolle. Kuten sanoin, ei ole Sunnuntain voittanutta!

olen kondiittori&leipuri jolla on taito hyppysissä, eilen tein taikinan ja tänään leivoin monenlaisia pipareita ja mökkejä

niin ja ehdottomasti täytyy käyttää voita sillä saa parhaat piparit, teen ohuita ja rapeita

Vierailija
8/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siinä on se hyvä puoli, että ei tartu helposti pöytään kiinni. Lasten kanssa leipoessa on kätevää, kun se pysyy leivottavana vaikka lämpiääkin tosi paljon lasten käsissä.

Vierailija
9/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sunnuntai.com/modules/system/stdreq.aspx?P=2076&VID=default&…

Vehnäjauho, sokeri, margariini (16 %) [kasvirasvat ja -öljy, vesi, suola emulgointiaineet (E471, E472c, rypsilesitiini), aromi, happamuudensäätöaine (E330), väriaine (betakaroteeni)], siirappi, vesi, kananmuna, nostatusaine (E500), mausteet (kaneli, neilikka), suola.

Vierailija
10/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvää että valmistaikinoille halutaan mahdollisimman laaja ostajapiiri

siksi tuote on laktoositon

Sunnuntai Piparitaikina

Sunnuntai Piparitaikinasta saat leivottua helposti ja nopeasti herkullisia pipareita. Taikina on laktoositonta, maidotonta ja soijatonta.

Vierailija
11/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipareissa pitää olla kanelia, inkivääriä, neilikkaa, pomeranssinkuorta sekä maustepippuria

Vierailija
12/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparkakkutalo tehtiin kyseisestä taikinasta, ei ole tarkoitus syödä. Omatekoiset piparit voittavat 6-0.

Vierailija
13/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelin, kun eivät maistuneet miltään. Mies kummasteli samaa. Helppo oli kyllä leipoa, mutta kehuja ihmettelen.

Vierailija
14/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistaikinasta piparit ja aina ne on myös syöty ja niistä on tykätty. Ei tulisi mieleenkään vääntää itse taikinaa! Joku sanoi, että ei ole vaikeaa. Ei varmaan, mutta en silti viitsi yhtenä päivänä tehdä taikinaa, toisena paistaa, kolmantena koristella... Joulussa on muutakin kun yhdet piparit. Varmaan myös kestäisi aikansa löytää se hyvä resepti, tekin niin tarkkaan keskustelette jostain mausteiden määristä... En halua seuraavaa kymmentä joulua käyttää taikinan testaamiseen.Meillä kotonakin aina oli valmistaikina.

Vierailija
15/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa eeteivät. Omalta äidiltäni sain piparitaikinan ohjeen ja ainakin on lisäaineeton! Ja meitin piparitaikinaan tulee myös kardemummaa!

Vierailija
16/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt taikinaa itse kun toi valmistaikina on niin hyvää!

Vierailija
17/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikinaa ja muiden, muttei ole Sunnuntain voittanutta.

Vierailija
18/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistaneet.

Uusavuttomille pitää olla valmiina tai puolivalmiina että saavat elämänsä järjestettyä

Vierailija
19/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan kerrottiin, että omia on tehty ja toistenkin maisteltu, mutta Sunnuntain valmistaikina vaan on niin hyvää. Huomaan muuten vieraillakin ollessa heti, jos on omasta taikinasta tehty, se vaan ei ole yhtä hyvää.

maistaneet.

Uusavuttomille pitää olla valmiina tai puolivalmiina että saavat elämänsä järjestettyä

Vierailija
20/38 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtyjä pipareita naapuriin. Mietin vielä pienessä päässäni että ostavatko nämä valmistaikinan nimeen uskovat myös valmislaatiloita kaupasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi