Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokeneemmat

Vierailija
12.12.2009 |

Jos herkässä raskaustestissä näkyy tosi haalea haamu, uskaltaako tänään juoda alkoholia ollenkaan? Olis pikkujoulut... Siis vaikuttaako tässä vaiheessa vielä sikiöön...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin huolimatta että istukkaa ei ole, niin aineet siirtyvät sikiöön. Keskenmenon riski kasvaa tuossa vaiheessa kovasti juomisen seurauksena. Itse en ainakaan hyvällä omallatunnolla pystyisi juomaan.

Vierailija
2/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän vähän arvelinkin. Nyt pitäisi sitten vielä keksiä tekosyy juomattomuudelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei mitään kaatokännejä;)Olen ottanutkin, kun en tiennyt olevani raskaana. Terveydenhoitaja silloin minulle sanoi, että vaaraa ei ole ollut niin alkuvaiheessa.

Vierailija
4/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Vähän "ärsyttää" tämä tilanne, kun tuossa testissäkin oli aivan haalea haamu, niin onko se nyt plussa sitten vai ei... varalta testailin, kun yritystäkin on (ollut pidemmän aikaa), ja tuollainen tuli.

En kuitenkaan julkiseksi tätä yritystä haluaisi... Ja jos ei juo, niin senhän arvaa kaikki.

Vierailija
5/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kyllähän se vaikuttaa jo siinä vaiheessa kun ne hedelmöitymättömät munasolut marinoituu. Ja koska mulla on jo yksi asperger-lapsi niin tiedän miten suunnattomasti sitä syyttelee itseään silloinkinkun mitään syytä ei löydy - entä jos jotain edes ihan pientä löytyis?

Ja oin pitemmän päälle, jos teidän seurapiiri on sellainen missä pitää selitellä juomattomuutta niin etsisin toisenlaisen seurapiirin. Onhan ihan hirveää jos ihminen ei saa olla juomatta jos ei huvita, ihan vain siksi kun ei huvita. Mut tällä kertaa voit tietty sanoa vaikka että "huomiseksi on vielä töitä" tai että "vähän migreeninen olo, en uskalla pahentaa" tai "lääkekuuri".

Vierailija
6/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kova meno vaan päälle ja jos joku jotain kysyy niin sano että sulla on ab-kuuri etkä pysty juomaan kun tulee niin huono-olo :)

Vierailija
7/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida uskaltaa tosiaan juoda... Jotain selitystä pitää keksiä, kaikkia seurapiirejä ei voi valita ;) Kiitos kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi