Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fb:n uudet yksityisyysasetukset

Vierailija
11.12.2009 |

ennen mulla on ollu mahdollisimman salattu kaikki. nyt, kun uudet asetukset astuivat voimaan, en millään löydä kohtaa, jossa voisin salata kaverilistani. se siis näkyy kaikille, en ymmärrä?? onko niin, että kaverilistaa ei voi enää salata?

ennen mulla näkyi vain kuva ja pystyi lisäämään kaveriksi tai lähettämään viestiä, ei muuta. en haluaisi kaverilistani näkyvän kaikille.

osaako kukaan auttaa, vai onko oikeasti näin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla "katoaa" kavereita ihan sattumanvaraisesti...koko fb alkaa tökkiä ja pahasti!

Vierailija
2/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko salaat itsesi kokonaan, ettei haku löydä mitään, tai sitten näkyvät kaverilista sekä sivulista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ylpeä kavereistani enkä missään nimessä halua salata heitä :)

Vierailija
4/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden salaus johtuu ihan työstä, mitä teen. ei siitä, ettenkö olisi ylpeä kavereistani.

Vierailija
5/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tein minäkin. Kypsähdin tähän uusimpaan uudistukseen.

Kaverilistan sai kai salaiseksi profiilisivulta jostain kaverilistan läheisyydestä näkyvästä valikosta. Mutta fanisivuja en saanut salaisiksi enkä pystynyt enää itse säätelemään, mitkä postauksistani kaveriryhmäni näkee. Mulla esim. työkaverit eivät nähneet statuksiani, mutta seinälle jaetut kuvat näki ja saivat seinälle kirjoittaa. Nyt sitten koko seinä on heiltä piilossa.

Päätin poistua FB:sta.

Vierailija
6/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse törmäsin juuri profiiliin jossa kaverit olivat piilossa...siinä sun omalla sivulla jossa on ne sun kaverit niin siinä on kohta jossa voi rastia että näytetäänkö kaverit profiilissa vai ei..

Vierailija
7/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta jos laitat ne piiloon niin myöskään kaverisi eivät näe muita kavereitasi...sucks! Pohdin juuri että mitä itse teen ko. ongelman kanssa...

Vierailija
8/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. työkaverit eivät nähneet statuksiani, mutta seinälle jaetut kuvat näki ja saivat seinälle kirjoittaa. Nyt sitten koko seinä on heiltä piilossa.

Eikö noita voi enää rajoittaa tietyille ryhmille kuka näkee statukset?! Perk...!!!!

Vierailija
9/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sun omalla sivulla jossa on ne sun kaverit niin siinä on kohta jossa voi rastia että näytetäänkö kaverit profiilissa vai ei..

mä oon tumpelo, mut en löydä... siis missä on kohta, mihin voi laittaa rastin?

Vierailija
10/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. työkaverit eivät nähneet statuksiani, mutta seinälle jaetut kuvat näki ja saivat seinälle kirjoittaa. Nyt sitten koko seinä on heiltä piilossa.

Eikö noita voi enää rajoittaa tietyille ryhmille kuka näkee statukset?! Perk...!!!!

Only friends. Except Work.

Vierailija
11/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sun omalla sivulla on kohta jossa lukee kaverit ja alla on ne kaverien profiilikuvat niin siinä vieressä on "kynän" kuva sitä kun klikkaat niin siellä on se kohta johon voit rastin laittaa tai et

Vierailija
12/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksiä:

Ennen tuolta yksityissyysasetukset: yhteystiedot on pystynyt määrittelemään kuka voi hakea minua facebookist haulla. Vain kaverit, verkostoni, kaikki. Nyt en löydä sitä?

Toinen asia: näen kaikkien ventovieraiden 1) profiilikuvat 2) sivut joiden fani on 3) kaverilistat.

Miten pystyn piilottamaan kaverilistani (työn takia) ja mistä näen etteivät nämä random facebook-käyttäjät näe myös minun profiilikuviani, sivuja joiden fani olen ja kavereita?

APUA!!!

Vierailija
13/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sun omalla sivulla on kohta jossa lukee kaverit ja alla on ne kaverien profiilikuvat niin siinä vieressä on "kynän" kuva sitä kun klikkaat niin siellä on se kohta johon voit rastin laittaa tai et

nyt onnistui, olikin helppo juttu, mut ohjeet vaati :) kiitti!

Vierailija
14/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöliittymä on PERSEESTÄ!!!! Minäkin yritän etsiä tuota kaverikohtaa enkä vaan löydä! Yhden kynän löysin mutta ei siitä TAASKAAN saanut mitään tehtyä.

Vierailija
15/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen yksityisyysasetuksista sieltä oikealta ylhäältä! No jes, onneksi mammat auttaa!

Entäs noi mitä joku tuossa kyseli, mistä näen kuka pystyy mua haulla hakemaan? Nyt tuntuu et kaikille näkyy mun kaikki profiilikuvat, sivut joiden fani oon ja kaverit? (paitsi jos nyt sain piilotettua kaverit). EN halua että joku random-tyyppi tai pomoni pystyy löytää mut haulla, enkä varsinkaan sitä että jotku jotka eivät oo kavereitani näkevät profiilikuvani... :(

Vierailija
16/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ennen mulla oli niin et ovat piilossa vain joltain puolitutuilta ja tuntemattomilta jos joku hakee mua haulla. Nyt ovat sit piilossa kavereiltakin kun on vain tosiaan siinä kynän kohdassa se yksi rasti et näytetäänkö kaverit vai ei :(

Vierailija
17/19 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten kaikki asiat on tehty tuolla niin vaikeiksi?!!!!! En voi käsittää. Jos haluaa säätää jotain kavereihin liittyvää, MIKSI SITÄ EI VOI TEHDÄ KAVERISIVULTA?! MIKSI SE TEHDÄÄN JOSSAIN IHAN MUUALLA, JOSSA PITÄÄ TELEPAATTISESTI TAJUTA MINIKOKOISTA IKONIA KLIKAAMALLA ETTÄ TUOSTA?!!!!!

No niin, helpotti. Vihreässä Langassa oli aivan loistava juttu missä verrattiin Facebookia kommunismiin. JÄrjestelmä haisee, mutta siihen on vaan pakko tyytyä monopolin takia. Jos et ole Facebookissa, olet et ole olemassa. Kenelläkään ei voi Fakebookissa mennä muuten kuin loistavasti.

Vierailija
18/19 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli default-asetus mulla on Only friends, ja useimmat statuspäivitykset laitan vielä Except "työkamut".

Vierailija
19/19 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tiedä, miten voi muokata asetuksia niin, ettei minua haettaessa kaikki fanisivuni näy?!

en halua että profiilissani lukee jos tykkään jonkun statuksesta, kommentoin kuvaa tms, miten sen saa pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi