Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä talosta?

Vierailija
10.12.2009 |

Löysin unelmien kodin, mutta mieheni vastustaa. Hän ei suostu lähtemään katsomaan tätä taloa (http://www2.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apart…), koska se on vuokratontilla. Minusta talo olisi juuri sellainen, jota me etsimme.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää upealta. Aluetta en tunne, mutta itse talo on kyllä hieno.

Vierailija
2/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin mun mielestä omituinen suht` iso mutta vain 3 makuuhuonetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kolkon oloinen.

Vierailija
4/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on kaukolämpöalueella - tulee sähkö- tai öljylämmitystä halvemmaksi ja on mukavaa, kun hanasta tulee lämmintä vettä niin paljon kuin jaksaa valuttaa.

Pintamateriaalit vaikuttivat laadukkailta kuvissa.

Talo on ilmeisesti ikkunista näkyvän maiseman perusteella korkeammalla alueen muihin tontteihin nähden. Eli avarat näkymät ja enemmän omaa rauhaa kuin peltotonteilla.

Uusi talo, eli ei isoja remontteja seuraavaan 10 vuoteen.

Soita Espoon kaupungille ja kysy, onko tonttia mahdollisuus lunastaa omaksi. Usein vuokratontin saa lunastaa itselle.

Muuten talo oli pramea, mutta minusta julkisivu jotenkin tökki. Ei ihan ikkunoiden mittasuhteet kai olleet kohdallaan talon kokoon nähden, olivat jotenkin pienet... Ei ollut ihan niin sataprosenttisen symppis talo kuin tuolla hinnalla luulisi saavan, mutta monia hyviä puolia kyllä on.

Vierailija
5/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vinoja seiniä mutta ehkä siinä on taas arkkitehti päässyt "irti" :D Ihan ok hinta, omalla tontilla tuo olisi n 700k€ Espoossa, huom! Voisin hyvinkin asua tuossa, omamme on vähän saman tyylinen mutta isompi

Vierailija
6/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talo olisi maksanut Espoossa moninkertaisesti mitä täällä, n. 70km Espoosta. Ei olisi yksinkertaisesti ollut varaa uuteen omakotitaloon ja siihen että minä olen kotiäitinä useampia vuosia.

Vanttila on käsittääkseni ihan rauhallista alueatta, palveluja ei taida hirveästi olla.

Vierailija
7/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso alueen yleistä hintatasoa. Siellä on nytkin melkein puolet isompi ja laadukkaampi ok-talo omalla isolla tontilla ollut pitkään myynnissä hintaan 545 000.

Vierailija
8/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä reilu 200 neliön talo niin seinistä pari metriä omaa tonttia.

HUH! Rivitalot sitten erikseen...

Vierailija
9/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuokratontin takia kiinnostui hiipui.

Vuokratontti menee vielä Käpylässä, mutta ei tuolla.

Talo on sitäpaitsi sikahintainen, jos siihen ei kuulu tonttia.