Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kävin elämäni ensimmäisen kerran ravintolassa 19-vuotiaana

Vierailija
08.12.2009 |

poikaystäväni kanssa. Vanhempien kanssa emme käyneet ravintolassa koskaan koska se oli herrojen juttuja. Sanomattakin oli selvää että taksilla ajelu tai ulkomaanmatkat olivat myös duunareille sopimattomia juttuja, joiden harrastajia halveksuttiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa ennen 18 ikävuotta, söimme lihapullia ja muusia :) Sekä istunut 2 kertaa taksissa, toinen kerta oli enoni kanssa, toinen kun tulin terveyskeskuksesta.

Vierailija
2/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ennen 17-vuotissynttäreitä käytiin ravintolassa, kun äitini oli saanut sinne lahjakortin. Muutaman kerran olen käynyt Rossossa (12-, 13- ja 20-vuotiaana). Siinä taitaa varsinaiset ravintolakäynnit olla. Suomessa ei tule käytyä ravintoloissa, ainoastaan näissä Hesburgereissa ym., mutta niitä tuskin ravintoloiksi lasketaan. Ulkomailla tulee käytyä ravintoloissa, mutta lähinnä sellaisissa edullisissa, ei todellakaan missään hienoissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihan pikku muksusta asti käyny ravintoloissa, yleensä mennään iha koko lähisuvun kanssa aina äitin/isäin päivänä, synttäreillä yms juhlapyhinä. Eikä omasta mielestäni olla mittää "hienosto porukkaa"..

Vierailija
4/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana 1984 kun mäkki avattiin Tampereelle. "Oikeassa" ravintolassa kävin 17-vuotiaana kun pääsin kaverini perheen mukana etelään(itse tienasin kesätöillä rahat).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi