Oletteko osallistuneet joulupuu-keräykseen?
Tai oletteko saaneet keräyksen kautta lapsille lahjoja?
Kommentit (12)
Ja tänä vuonna voimme jo osallistua itsekin! 3-4 lahjaa olen laittamassa.
joku päivä. Minulla oli mukana kaksi pakettia,
toisessa Barbien tapainen Disney Prinsessa-nukke ja toisessa kävelytettävä ja voltteja tekevä pikku koira.
Mutta...kuusessa oli paketteja vain isoille lapsille, niistäkin suurin osa pojille?! Nuorin taisi olla 9v poika.
Mietin, että kaikki tietysti lahjoittavat mieluummin juuri pienemmille lapsille, isot lapset jää ilman. Pitää varmaan hankkia vielä jotain muuta:)
Tänä vuonna ostin lahjat 7 lapselle. Hinnoiltaan 15-20 euroa.
Pitkin vuotta aina keräilen lahjaksi sopivia juttuja aleista ym. Meillä tuo puu pystytetään vasta tänä perjantaina, joten vien kassillisen paketteja silloin :) Lahjat ovat uusia kaikki, ettei tule sanomista :D
Pitkin vuotta aina keräilen lahjaksi sopivia juttuja aleista ym. Meillä tuo puu pystytetään vasta tänä perjantaina, joten vien kassillisen paketteja silloin :) Lahjat ovat uusia kaikki, ettei tule sanomista :D
Itsellämmekään ei ole kauhiasti rahaa (olen työtön, mies perusduunari), mutta kun noita hankintoja tekee pitkin vuotta (siis ostan myös omille ja kummilapsille jne. pitkin vuotta) niin hyvin menee. Haluan lahjoa, koska pidän joulusta ja ilahduttamisesta - ja aina jollakin menee meitä huonommin...
vaikkei ottaisikaan joulupuusta lahjatoivetta vai miten se homma toimii?
mutta jos olisi sellainen keräys mihin saisi laittaa käytetyn mutta uudenveroisen lelun niin lapselta sellaisen pystyisin lahjoittamaan.
Niin varmaankin moni muukin, alle 5 v:lla ei ole vielä käsitystä siitä onko lahja uusi. Muutenkin harrastamme ystävien kesken kierrätyslahjoja.
on tarkoitus osallistua. Mietin vaan että kumpi olisi parempi, ostaa 2 lahjaa vaiko 1 arvokkaampi? Minkä hintainen lahja on ok?
keräys on tämän viikon vielä eli 13. päivään saakka. Itse osallistun, neulon itse pipon, lapaset ja sukat. Lisäksi ostin pakettiin mukaan lapas"henkselit"
en tiedä onko sitä aikaisemmin ollut meillä päin täällä itä-suomessa. 2 kpl noin 20 euron lahjoja paketoitiin lasten kanssa, tytölle ja pojalle. Tuo oli hyvä idea että voisi pitkin vuotta kerätä kaikkea kivaa tavaraa alennusmyynneistä ym. Nyt tuntui jo tuo 40 euroa siltä katolta jonka raaskin kerralla näin joulun alla laittaa noihin lahjoihin.
Eli osallistukaa ihmiset hyvä, siitä tulee hyvä mieli kun miettii että ne varmasti löytää oikeisiin osoitteisiin jouluksi.
ja toinen keräys mihin osallistun on pelastusarmeijan joulupatakeräys. Näissä ainakin lahjat ja apu menee perille.
ja olen miettinyt ihan samaa. Joulupuu-keräyksen sivuilta löytyy kyllä eri ikäisille sopivia monenhintaisia lahjavihjeitä..