Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte pitämään purentakiskoja?

Vierailija
07.12.2009 |

Minä sain sellaiset jo vajaa 2 v sitten ja yökkäilin heti hammaslääkärissä kun niitä muotteja otettiin.... Minua alkaa oksettaa heti kun sovitan niitä, en voi kuvitellakaan nukkuvani niillä. Toivoisin kuitenkin voivani sillä uskon niiden helpottavan päänsärkyjäni. Ihanko totta kaikki muut onnistuvat niitä pitämään suussa noin vain? Ja vielä nukkumaan niiden kanssa? Apua...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvin, etten halua enää nukkua yhtäkään yötä ilman! Tuntuu, että heti kun ne laittaa päälle, leuat rentoutuu ja menee oikeaan asentoon.

Muotin ottaminen on ihan eri juttu, kuin muoviset kiskot, jotka solahtavat helposti paikalleen ja helpottavat oloa heti.

Ehkä siinä meni muutama ilta totutellessa, mutta nyt tosiaan en halua enää koskaan nukkua yhtäkään yötä ilman! Tsemppiä!

Vierailija
2/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ne löytyivät tyynynalta, lattialta tms. Sama juttu kaverillani. Mua ällötti se syljeneritys, mikä alkoi ja kun yöllä valui kuola poskelle yiks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentakisko ei ole sopiva, jos se itsestään tippuu yöllä pois. Ap:lle: Juopa kylmää vettä ja purskuttele suusi ennen kiskon laittamista. Voi auttaa yökkäysrefleksiin.

Vierailija
4/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se kun sitä savea työnnetään melkein kurkkuun asti, mutta auttaisiko siihen kiskon aiheuttamaan oksetusreaktioon ihan vain tottumu`s?

Vierailija
5/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nukkua enää yhtään yötä ilman, menee heti muuten joku hammas rikki.

Ei valu kuola, eikä tunnu miltään.

Vierailija
6/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en käytä enää) ja ihan sama ongelma. Tosin syynä oli se, että mulla oli tuolloin yksi viisaudenhammas leuassa, kun kisko tehtiin. Ongelma katosi, kun viisuri vedettiin pois, ja kisko katkaistiin siitä kohdasta.

Kannattaa kysyä hammaslääkäriltä. Mä en voinut pitää sitä kiskoa, kun aina tuli yökkä ja tuntui että tukehdun.

Vierailija
7/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni varmaan kuukausi niin, että hampaisiin sattui paljon, ja yöllä olin ottanut kiskon pois ja jemmannut sen jonnekin sängyn alle. Luulin jo et kiskossa on joku vika, koska se tuntui epämiellyttävälle enkä meinannut saada nukuttua. Mut kyllä kannatti sinnikkäästi totutella siihen. Kun elimsitö tottui, loppui lapsuudesta asti piinannee päänsäryt siihen paikkaan, ja aamuisin heräsin virkeänä enkä väsyneenä kuten aiemmin.

Ei sulle ap sitä kiskoa ole määrätty vain huvin vuoksi, joten jatka vaan totuttelua, sä tarvit sitä oman hyvinvointisi vuoksi!

Vierailija
8/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan ihmettelen, että miksi käytätte kiskoja. Narskutteletteko te hampaita unissaan vai miksi?

Minun nuorin lapsi narskuttelee unissaan hampaita ja se kuulostaa ihan kamalalta! Auttaisikohan kisko hänellekin. Tosin kysyin hammaslääkäristä apua asiaan ja siellä vaan sanottiin että se on yleistä lapsilla. Eli ei kommentoitu mitenkään meidän ongelmaa.

Vierailija
9/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen sen, laitan suuhun ja oikasen sänkyyn. Siinä se. Ei mitään ongelmia. Tai no se on että jos vaikka reissuun lähtiessä unohdan kiskon kotiin, en tahdo saada unta.

Vierailija
10/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä, miten voi yökkäillä niitä suuhun laittaessaan, eihän niitä kurkkuun tungeta?

Vierailija
11/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muottien otto ihan oikeasti voi yököttää, mutta ei kai nyt sentään kiskon käyttäminen?

Tottumiskysymys minulla oli. Pari yötä meni valvoskellessa, mutta kun tarpeeksi väsynyt olin niin kolmannen yön jo nukuin kisko suussani oikein hyvin.

Vierailija
12/12 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumiseen tottuu kyllä nopeasti.