Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ketään samassa tilanteessa?

03.12.2009 |

eli täällä nyt kaksi vuotta toiveilua takana. pco vaivana ja nyt neljä clomi kuuria ennen ko kahtotaan mitä seuraavaksi keksitään... plussaa ei ole koskaan ilmestynyt testiin. olisi ehkä mukavampaa kantaa tätä jonkun ehkä samankaltaisessa tilanteessa olevan kanssa. kantaa tätä kenen kanssa tahansa.

ohtotar

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoidot oottaa alkuaan.Mulla pco todettu jo murrosiän alkupuolellla,tuolloin jo lekuri sanoi että lapsen saanti voi olla hankalaa.Mieheni kanssa saatiin esikoistyttö yllärinä,olin 3.kuulla raskaana kun saatiin raskaudesta tietää ultralla,testissä ei ikinä plussaa ollut näkynyt.Raskaus oli yllätys siksikin kun mulla ei ollut kuukautisia ollut yli puoleen vuoteen ollenkaan.Kun tyttö oli 6kk vanha aloimme haaveilla toisesta lapsesta ja ehkäisy jätettiin pois.Kuukautiset tuli epäsäännöllisenä ja sitten loppui kokonaan.Useita Terolut- ym.keltarauhashormoonikuureja takana ja ei toista raskautta ole alkanut vaikka tyttö jo 5 vuotta vanha ja oltu ilman ehkäisyä koko aika.Kesällä kävin lekurilla joka erikoistunut lapsettomuushoitoihin ja päästiin kokeisiin,miehen siemenneste hyvä ja mullakaan ei testeissä mitään poikkeavaa ilmennyt,tuo pco vaan edelleen.Hormoonikuurin lekuri otti pois ja kutsu sairaalaan tuli helmikuulle 2011.Sitä ootetaan kovasti,toiveet toisesta lapsesta on kovat ja varsinkin mulle on ollut vaikeaa katsella tuttujen vauvamasuja ja kuunnella iloisia vauvauutisia.Karmealta tuntunut myös ihmisten kommentit että kun tuo eka on jo noin iso,eikö olisi jo aika hankkia toinen.Muutamalle on tullut tokaistuakin että oishan se jo meillä olllut pitkään jos oltaisiin saatu.Tyttömme on meille hyvin rakas ja olemme hänestä hyvin onnellisia,ihanaa että edes yksi lapsi saatu,mutta haave toisesta on elänyt vahvana jo pitkään.Tyttömmekin jo sanonut että olisi ihanaa jos meillekin tulisi vauva.Emme tietenkään voi olla varmoja että toista koskaan saamme,mutta ainakin yritetään kaikkemme.Hoitojen alkaminen hiukan pelottaa ja kovasti olen ettinyt tietoja niistä.Ihana olisi kyllä löytää vaikka netistä joku jolle voisi myllertäviä ajatuksia ym.jakaa.

Vierailija
2/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös todettu tuo pco ja clomifenit alotin keväällä 2008 ja elokuussa tein positiivisen testin. Keväällä 2009 synty poika. Nyt haaveillaan toisesta ja yritetään näin alkuun clomien avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1.5v yritystä takana, sama tuttu vaiva, pco. yksi clomikuuri takana, tänään oli follikkeliultra jossa näkyi yksi hieno 18mm follikkeli, mahdollisesti nyt vkonloppuna olisi tärppipäivät. pitää pupuilla ahkeraan :) olisi niin ihanaa saada unelmien joululahja

Vierailija
4/5 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko yksityisellä puolella ko teil on oikeen kontrolliultra? itseä jännittää ko ei sitä ole. mut ei myöskän tiedä auttaako ne clomitkan tähän sitten. meidän gyne on sellate vanha patu joka ei sellasiin usko. mut tahottiin vaihtaa tähän ko eka ei saanut ees mitään aikaseks.

voi toivottavasti teillä nyt olisi onni myöden heti ekassa kuurissa ^^

Vierailija
5/5 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä yksityiseen ois varaa. ite oisin tahtonu yksityiselle heti melkein, olisin ollu valmis ottaa lainat ja kaikki siihen mut mies ei suostunu. ja hyvä niin, on tää toiminu näinkin päin vaikkakin lääkäri on melkein joka kerta ollu eri. Nää kontrolloi ainakin ekan kierron että miten sieltä kypsyy munasoluja. Nyt 14.12. progesteronitestiin et kattovat onko se ovulaatio tullu vai ei. Testaillu oon nyt 3pv mut ei oo vielä LH noussu, ainahan noi testit ei toimi, vaikka ovis tuliski. Tosin sano et ei tartte tehä testiä jos on pari kertaa viikos yhdyntöjä, niitä nyt on ollu vähän useamminkin kun tässä yritellään :D pidetään peukkuja. Olisihan se joululahja niiiiiiiin ihana...tsemejä teille! kaikki gynet ei kai siihen kontrolliultraan kato tarvetta olevan, mut m äoon ymmärtäny et yhen kerran se ois tarpeellinen et näkee toimiiko valmiste ees ollenkaan ettet mussuta sitä turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi