Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalle Gran Canarialle

Vierailija
27.11.2009 |

Mua niin haluttas lähtee helmikuussa lomailee esim. Maspalomasiin. Kaipaan lämpöö, yms. Lähtisitkö kyseiseen paikkaan 2 ja 5 vuotiaitten kanssa? Mä oon käyny sielä viimeks noin 10vuotts sitten, ja silloin ainakin ravintoloissa palvelu oli huonoa. Mitenköhön tänä päivänä sama meno jatkuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uusia hotelleja ja lastenaltaita pienille. Oltiin siellä pari vuotta sitten ja tykättiin.

Vierailija
2/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uiminen rajoittuu hotellin uima-altaalle ja helmikuussa sen täytyisi olla lämmitetty.

Sanoisin, että riippuu paljon siitä mistä pitää ja mitä hakee, mutta itse en ehkä menisi pienten lasten kanssa toiste Maspalomasiin vaan jonnekin muualle Kanarialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten yksivuotiaan kanssa. Erinomaisesti kaikki sujui. Löydettiin ravintola, jossa lapsemme sai ilmaiseksi ranskalaiset perunat joka päivä, kun me vanhemmat söimme annokset.

(Toki olisimme lapsellemme annoksen mieluummin antaneet, mutta oli vilja- ja maitoallergikko silloin ja meillä oli omat muonat mukana. Ravintolassa vain ranskikset.)

Vierailija
4/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maspalomasin rannalla kun ei ole aallonmurtajia niin siellä on aika kova aallokko välillä.

jos haluaa lapsiystävällisempää rantaa, niin sittenhän voi vaikka piipahtaa Puerto de Moganissa jossa aivan ihana ranta ja muutenkin ihana pikkukaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi