Vuokra-asunnot; VVO yms. oletteko saaneet
huoneistoon parannuksia jos olette itse kustantaneet esim. materiaalit?
Kommentit (6)
saa halutessaan muuttaessa tuon remppapekatin. Ja jos nyt sattuu että kämppä on ihan karmeessa kunnossa, sitten sen kunnostetaan VVO:n puolesta eikä itse tarvitse. Meillä VVO tuli pyytämättä vaihtamaan muutaman huoneen oven, korjasi pari laatikko ja toi jääkaappiin vihanneslokeron ne kun oli vähän rikki. Muuten maalattiin itse.
Ja kolmen vuoden, 5 vuoden ja 10 vuoden asumisen jälkeen saa jotain etuja, kuten parvekelasit, uuden rempan tms.
Ja saatiin sellainen remonttipaketti, jossa oli jos jonkinmoista härveliä ja pakkelia. Käytiin VVO:n sopimusliikkeestä valitsemassa maali. Maalattiin itse makuuhuoneen seinät. Muuhun remontointiin ei ollut tarvetta, mutta käsittääkseni ihan tarpeen mukaan saa maalata jne. Muistaakseni seuraava sponsoroitu mahdolllisuus rempata on viisi vuotta muuton jälkeen. Näin siis vvo:lla Tampereella.
eli muuttaessa saa jonkun remonttipaketin - tätä vaan pitää yleensä itse kysyä, sitä ei usein vvo mainosta/tarjoa, vaikka se olemassa onkin. muistaakseni on myös 3-vuotisetuna (kun on asunut asunnossa 3 vuotta) mahdollisuus vastaavaan, ja sitten 5-vuotisetuna sekä 10-vuotisetuna. Näissä jälkimmäisissä oli muitakin vaihtoehtoja, en vaan muista enää mitä.
Kaikki tiedot vvo:n eduista löytyy mun käsittääkseni myös vvo:n kotisivuilta (www.vvo.fi).
oli kyllä ihan remppamies joka tuli VVO:n puolesta tekemään täyden remontin, uusi kaikki pinnat koko kämpässä.