Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa käydän kaikenlaisissa riennoissa

Vierailija
22.11.2009 |

Onko teistä jompikumpi puolisoista sellainen että täytyy päästä jatkuvasti(joka vko) johonkin juhlimaan? Meillä on käyty paljon keskustelua miehen kanssa kun hän haluaa joka viikko mennä jonnekkin bileisiin tms +sen lisäksi harrastaa 3-4 krtaa viikossa urheilua. Hän on vaan tylysti ilmoittanut että hän haluaa ja tarvitsee käydä ain jossain ja minä en häntä voi muuttaa. Jos ei kuulemma hän sellaisena kelpaa niin hän lähtee...

Lapsetkin kyselee aina että miksi käyt niin usein jossain ja hän vaan vastaa että täytyy hänenkin rentoutua.

Jos yritän sanoa että eikö perhe ole tärkein niin asia on kuin punainen vaate hänelle ja kommentti on että kaikkea voi tehdä ja mistään ei tarvitse hänen mielestään luopua. Tämän lisäksi hän on myös aika työnarkomaani. Oliskin kiva kuulla miten teillä muilla? Näin ei ollut ennen lasten syntymää vaan tahti on vaan kiihtynyt vaikka ikääkin hänellä on yli 40 v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni molemmat vanhemmat, niin äiti kuin isä, tarvitsevat omaa aikaa, harrastuksia ym. mutta tuo nyt on ehdottomasti liikaa!

Sinulla ei ilmeisesti sitten ole aikaa mihinkään omaan menoon, kun mies on aina menossa?

Ja mies ei mitä ilmeisemmin ole yhtään valmis perheenisäksi. Teini 40v. Minä tekisin omat johtopäätökseni ja eroaisin, jos mies ei ole valmis muuttumaan. Joka tapauksessa lapset ja arki ovat nyt sinun harteillasi, mikä muuttuisi jos eroaisit?

Vierailija
2/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä minä olen se joka haluaisi useammin käydä muutamalla ystävien kanssa, jo senkin takia että muita "haarastuksia" ei ole :D Mutta aina ilmoitan ja kysyn (en lupaa) vähintään muutamaa päivää aikasemmin että sopiiko se myös miehelle. Enkä tosiaan joka viikko käy vaan n.1-2krt/kk. Ja aina myös muistan kunnioittaa miehen mielipidettä, jos vaikka hänellä olisi ollut suunnitelmissa meille esim. rauhallinen leffailta viinipullon kera, niin en silloin tietenkään lähde :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori sinkkuäiti, ja käynyt vuosia paljon baarissa, ja valitettavasti todennut sen, että minkä vuoksi etenkin miehet käyvät baarissa, ja se on ainoastaan naisten etsiminen. Toki eriasia, jos on jotkut juhlta tai VAIMO mukana, mutta tämän olen todennut, ja jops joskus seurustelisin niin en todellakaan antaisi mieheni lähteä usein baariin. Ja en ole mikään säälittävä toisten miesten metsästäjä, tämän asian on todenneet kaikki muutkin;(

Vierailija
4/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka pidentää miehesi työpäiviä ja vetää baariin joka viikko. ei ole normaalia.

Vierailija
5/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa kahteen leiriin. Niihin, jotka viettävät mieluusti aikaa kotona ja niihin, joiden vapaa-aika tuntuu vapaalta ainoastaan jossain muualla kuin kotona.

Jos on mennyt kimppaan vastakkaista suuntausta edustavan ihmisen kanssa, on tehtävä kompromisseja molemmin puolin. Helpompaa elämä on henkilön kanssa, joka kuuluu siihen samaan leiriin kuin itse. Toisen muuttaminen tämän asian suhteen on ihan tuhoontuomittua, koska todennäköisesti suhde tulee hajoamaan siihen, ettei toinen kykenekään olemaan enää onnellinen.

Vierailija
6/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään usko, että on ihan normaalia, olen niin paljon nähnyt ja kokenut tommosia juttuja, että kukaan rakastava mies ei halua olla kotoaan poissa biletyksen takia usein... harrastukset ymmärrän, mutta käypäs itse katsomassa tota baari elämää, niin järkytyt;(

T:se sinkkunainen

Vierailija
7/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule olla neljän kympin kriisi meneillään. Ei normaalia todellakaan. Keskustelun paikka.

Vierailija
8/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli eilen pikkujouluista kotiin klo 20.30 ja sanoi että hänen tuli ikävä meitä muita :-)

Me vietetään lähes kaikki vapaa-aika perheen kesken, joskus käydään miehen kanssa kaksistaan ulkona syömässä ja vähän tuulettumassa.

Meille perhe on Oy ME Ab, ei monta Oy Minäminä Ab:tä saman katon alla.

Vierailija
9/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok käydä silloin tällöin ulkona myös ilman toista. Mutta ap:n kuvailema käytös kuulostaa kyllä siltä, että perhe-elämä on aika alhaalla miehen tämän hetkisissä prioriteeteissä. Mutta en mä kyllä viimeisen kirjoittajan kaltaiseksikaan tunnustaudu. joku välimuoto on musta paras.

Vierailija
10/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt ympärillä 2 avioeroa tapahtunut, johtuu ihan näistä. Kummallakin miehellä alkoi pikkuhiljaa tämä, kalaan piti päästä joka vkonloppu, pelaamaan tennistä, hiihtämään Lappiin viikoksi jne.

Kummassakin tapauksessa vaimo katsoi tätä muutaman vuoden ja sitten tuli ero.

Ehdottaisin vakavaa keskustelua miehesi kanssa, onko tämä hänen mielestään avioliitto ja onko hän mielummin illat riennoissa. Nähtävästi hän käy kuitenkin päivisin töissä, eli on teidän kanssaan vaan muutaman tunnin päivässä.

Jos haluat pelastaa avioliiton, tee jotain.

Vierailija
11/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tämä asia on keskustelun alla. Mies paljon töissä ja hänellä on paljon omia menoja. Tämä tilanne tulee aina eteen, varsinkin silloin kun olen raskaana.

Eli käytännössä hän on 1-2 iltaa viikossa kotona. Hermo alkaa palaa, hänen minäminäminä-asenteeseen. Puhuminen ei auta ja jos sanon lähteväni, hän uhkaa tehdä itselleen jota. Alkaa pinna olemaan itsella niin lopussa, että on jo itsellä sellainen asenne että tehköön sitten jotain itselleen. Kumminkin kupissa painaa se että tiedän jos erotaan, lapsilla ei ole sitä isää senkään vertaa mitä nyt on. Ja mitään vara isää en halua lapsille, siis vaikka minulle uusi mies tulisikin jos erottaisiin, niin en kumminkaan häntä tahdo lapsilleni uudeksi isäksi.

Ja toisaaltaan jos hänesta eroon pääsen, niin uutta miestä en heti halua riesakseni. ;)

Vierailija
12/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen. Näin jälkeenpäin kun olen listannut vuoden tapahtumia ja muutoksia miehen käyttäytymisessä, merkit olivat erittäin selvät. Mutta eihän sitä halua nähdä, yrittää selittää itselleen, että siipalla on stressiä ja työväsymystä. Käypä läpi miehesi kännykän viestit, sieltä voi paljastua yllättäviä juttuja.

Vierailija
13/13 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onhan noita ihmisiä, jotka eivät kerta kaikkiaan osaa pysähtyä, koko ajan pitää olla menossa johonkin. Miettikää vaikka joitain järjestö- tai seura-aktiiveja, niin sieltä löytyy joku tollanen tyyppi.

Itse mä ajattelen, että silloin kun tuo menee liiallisuuksiin, niin sillä ihmisellä on jotain ongelmia, joita ei osaa käsitellä. Pitämällä itsensä jatkuvassa liikkeessä niitä ongelmia ei tarvi nähdä. Eli jos pysähtyisi, niin silloin ne ongelmat ryöpsähtäisivät päälle, eikä niitä osaisikaan käsitellä. Pitää siis juosta karkuun.

Ei tuo toiminta tietenkään yleensä tietoista ole, mutta mulla on lähipiirissä sellanen pari, jonka toiminta sivusta katsoen näyttää tuolta karkuun juoksemiselta. Tietty voi mennä metsäänkin, mutta voi osua oikeaankin, kun usein sivusta sen tilanteen näkee selkeämmin.

Pariterapiaan mars mars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi