Huuto-net -osaajat, vastatkaa muutamaan kysymykseen:
1. Kannattaako lastenvaatteet myydä isoina paketteina vai pienempinä, esim. bodypaketti, housupaketti jne.
2. Oletteko huomanneet että onko sillä merkitystä että jaksaa panostaa valokuviin? TArkoitan että taustat kuvissa on hienot etc.? Toki itse vaate pitää näkyä hyvin.
3. Millä tavalla saatte niitä hienoja tekstejä siihen myynti-ilmoituksenne alkuun, esim. hienolla fontilla vaikkapa vaaleansinisellä taustalla?
4. Kannattaako "mainostaminen" eli maksaa siitä että ilmoitus nousee siihen ylös?
kiitoksia jos jaksaa joku vastata!
t. huutisuntuvikko
Kommentit (6)
Olen tässä juuri punninnut että myynkö lastenvaatteet isona pakettina vai pienempinä. Isoon pakettiin tulee helposti hurjat postikulut, joten kaipa myyn pienempinä paketteina/asukokonaisuuksina.
ap
ei tee mieli ostaa ryppyisen lakanan päällä tai vessanpöntön päällä kuvattuja vaatteita.
1 iso paketti tai kirjemaksulla liikkuva
2 on, monta kuvaa yhdestä tuotteesta, niin paketti näyttää isolta
3 en tiedä
4 kalliimmissa jutuissa kyllä
ärsyttävät vielä jotakuta.
Kuvat ovat tärkeitä.
Jos sinulla on jotain merkkituotetta tai muuten ns arvokasta voi laittaa sen näyteikkunaan ja kohteeseen maininta että muutakin tavaraa on myynnissä, esim paljon pojan vaatetta koossa 116 cm. Silloin kaikki myymäsi tavarat saavat ehkä huomiota.
en osta koskaan paketteja! Mielummin yksitellen tai muutaman vaatekappaleen settejä. Fontit on kikkailua, ne ei ainakaan minuun tehoa. Valokuvista mahdollisimman informatiivisia. Mainoslistaa en koskaan edes lue vaan siirryn suoraan "peruslistaan". Plussaa jos vaatteista on mittoja.
En itse huuda vaatepaketteja koska niissä aina jotain mitä en halua mutta taitavat mennä paremmin.
Valokuvien taustoilla ei merkitystä, yksivärine paras. Pääasia että vaate näkyy hyvin. mahdolliset viat voi kuvata lisäkuviin.