en ymmärrä ystävääni -__-
Hän oli yhdessä erään kusipää miehen kanssa, mutta onneksi eronneet, kun tuli mutkia matkaan elämässä..No kyseinen kaverini sitten sai lapsen kaksi vuotta sitten. Oikein suloinen pieni mies ja kaverini on todella kaunis.
En vaan ymmärrä, kun hänellä on kuvia naamakirjassa ja irc-galleriassa niin siellä on sellaisia puolialastomia kuvia hänestä ja tyyliin että rinnat hyvä ettei näy.. olen tästä sanonut kaverilleni ohimennen että aika "tyrkkyjä" ja hän sitä mukaa poistellut mutta välillä lisäillyt vielä eroottisempia kuvia ehkä älyämättä itse sitä.
Yritän ajaa tällä sitä takaa, että mitäs sitten kun tämä poika kasvaa ja alkaa ymmärtää tuollaisia juttuja.. varmaan todella kivaa katsoa äitiä netistä kun on sellaisia kuvia ympäri ämpäri ja kyllä tämä kaverini myös pukeutuu näin julkisesti. Eli joku tiukka verkkaritakki puoliksi auki ja rintaliivit loistaa jo kilometrin päähän.
Mitä mieltä muut äidit?
Pukeudutteko te näin?
Kommentit (6)
ohimennen aiheesta ku aiheesta.
Onhan tänne kirjoiteltu vaikka ja mistä niin kyselen vaan onko muut mammat samanlaisia, että meikkaa joka päivä ja pukeutuu yllättävän teinin oloisesti tai seksikkäisiin vaatteisiin jokapäivä ja laittaa itsestään kuvia julkisesti.
kakonen vissiin on kun ei kestä kuulla jos joku sanoo jotain :)
pakko peesata... MITÄ VITTUA SE SINULLE KUULUU!
:D
Hän oli yhdessä erään kusipää miehen kanssa, mutta onneksi eronneet, kun tuli mutkia matkaan elämässä..No kyseinen kaverini sitten sai lapsen kaksi vuotta sitten. Oikein suloinen pieni mies ja kaverini on todella kaunis.
En vaan ymmärrä, kun hänellä on kuvia naamakirjassa ja irc-galleriassa niin siellä on sellaisia puolialastomia kuvia hänestä ja tyyliin että rinnat hyvä ettei näy.. olen tästä sanonut kaverilleni ohimennen että aika "tyrkkyjä" ja hän sitä mukaa poistellut mutta välillä lisäillyt vielä eroottisempia kuvia ehkä älyämättä itse sitä.Yritän ajaa tällä sitä takaa, että mitäs sitten kun tämä poika kasvaa ja alkaa ymmärtää tuollaisia juttuja.. varmaan todella kivaa katsoa äitiä netistä kun on sellaisia kuvia ympäri ämpäri ja kyllä tämä kaverini myös pukeutuu näin julkisesti. Eli joku tiukka verkkaritakki puoliksi auki ja rintaliivit loistaa jo kilometrin päähän.
Mitä mieltä muut äidit?
Pukeudutteko te näin?
mutta syyt jossain ihan muualla kun että minulla sattuu olemaan pieni lapsi. Menee vielä aika pitkä aika ennenkö se taapero on niin iso että asiasta jotain ymmärtäisi. Senkin jälkeen jos äidillä tapana normaalistikin pukeutua paljastavasti niin ei varmaan hetkauta suuntaan eikä toiseen ellei kaverit sitten löytäisi kuvia ja rupeaisi kuittailemaan.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että MITÄ VITTUA SE SINULLE KUULUU?