Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiys on ihanaa!

Vierailija
19.11.2009 |

Ahdistaa kun kaikki kertoo kauhutarinoita synnyttämisestä ja vauvan hoidosta! Miksei kukaan kerro, että ei kumpikaan läheskään kaikilla ole niin kamalaa vaan oikeastaan todella ihanaa?

Oma synnytykseni oli helppo: kivut saatiin kuriin epiduraalilla, ponnistaminen ei vienyt kaikkia voimia ja lopuksi sai vielä syliin mitä ihanimman ihmisen alun! Tylsintä oli odotella, että jotain tapahtuu, onneksi huoneessa oli tv :)

Vauvan hoitaminen lähti käyntiin luonnostaan ja imetys sujui heti hyvin. Meidän vauva nukkui heti alusta asti 1-2lla heräämisellä/yö. Pyykkäämiseltäkin säästyy kun osasi varautua sotkuihin etukäteen. Eipä meillä ollut koliikkia eikä muutenkaan olla sairasteltu!

Kotona oleminen sopii minulle kuin nenä päähän, ihanaa saada tauko opinnoista eikä tarvitse miettiä miltä näyttää tai mitä päälleen pukee! Vauvan ja nyttemmin taaperon kanssa on kiva touhuilla kaikenlaista. Tuulettumaankin kavereiden kanssa olen päässyt kun olen sitä kaivannut.

Nyt "vauva" on jo vuoden ja touhuuilee paljon itsekseen joten saan päivälläkin omaa aikaa. Kultamuru kävelee ja puhuu, on fiksu kaveri.

Halusin jakaa äitiyden iloa, sillä usein näillä palstoilla kerrotaan vain negatiivisista kokemuksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/2 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla