ravintoterapeutin luo , muut normaalipainoisia ?
nyt kun pakkasalkioista ei tullut meille jälkeläistä ja joulun välipäivänä ei tehdä hoitoja, ajattelin vähän tiputtaa elopainoa, se kun helpottaa raskaaksi tuloa.
Itse asiassa ennen odotusta laihdutin n 10 kg ja poika sai alkunsa. Kukaanhan ei voi sanoa kuinka paljon laihdutus edesautti, mutta ei se ainakaan heikentänyt saumoja.
Nyt sitten vajaa viikon olen ollut Nutrilett-dietillä, aloitin sunnuntaina ja maanantaina soitan ravintoterapeutille, on tämän viikon lomalla.
Saa nähdä mitä sitten tapahtuu.
Ystäväni, joka on kyllä aika iso, oli 10 viikkoa pussikuurilla. No, laihtui vaatimattomasti 25 kg siinä ajassa. Ihmiset vaan ympärillä katsoi kun on tottunut että toinen on iso ja sitten mistä tahansa määrästä kun ottaa 25 kg pois, se on paljon se.
Minulla myös hiaman ylipainoa.
Pari kuukautta sitten olin nutrilet kuurilla. Söin kuitenkin pieniä määriä tavallista ruokaa rinnalla.
Muutamassa viikossa tippui 3 kg. Uskon, et Nutrilet hyvä laihduttamiseen jos vaan pystyy jättämään kaiken ylimääräisen pois.
Nyt raskaus alussa ja en ole nutrilet kuuria jatkanut. Katsotaan miten jatkossa.
12 vkoa maximi kun Nutrilettiä voi syödä sen jälkeen pitää lopettaa.
Näin varmaan pääsee helpommalla laihdutuksen alkuun...
Mun ystävä myös laihdutti nopeasti n. 20 kg kyseisellä kuurilla.