Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun keuhkoissa on?

Vierailija
16.11.2009 |

Mulla oli syys-lokakuussa pitkään yskä, varmaan ainakin 4-5 viikkoa. Nyt olen ollut terveenä jo aika pitkäänkin, mutta tässä viimeisen viikon aikana keuhkoissa on ollut jännä tunne, ei kipee, ei yskitä ja kurkkukaan ei ole kipee mutta siellä vaan on sellanen jännä tunne. Just tän takia en halua mennä lääkärille kun en osaa kuvailla kipua. En tiiä pitäskö kumminkin mennä? mutta ehkä se ei ole kumminkaan kuoleman tauti kun ei silleen vaivaa mutta kumminkaan kaikki ei ole ok.

Vaikeeta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandeehan se käydä ainaki kuunteluttaa ne.

Vierailija
2/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä on mennyt ohi renniellä mutta tässä ei mennyt joten en usko et olis närästystä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vinu aiheuttaa jotain sun kehkoissa?? Mulla on ollu pari viikkoo- välillä ihan terve, sitte ahdistusta rinnassa ja pientä lämpöä- luulen että on si- joka on lievänä. Toinen lapsi on yskiny kaks viikkoa eikä loppua näy- aion hänenkin keuhkot kuunteluttaa koska on semmoinen olo että se virus voi sinne tehdä jotain haittaa vaikka on tavallaan jo ohi. Luota OMAAN VAISTOON ja toimi sen mukaan! vakava juttu voi tulla pikku hiljaa- se olis parempi löytää aikaisin.

Vierailija
4/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mennä lääkäriin jotta ottaisivat keuhkokuvan. Tubi mulle tuli ekana mieleen tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän