Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairauslomaa lapsen sikainfluenssaan.

Vierailija
15.11.2009 |

kaipaan mielipidettä asiaan.

Lapsi sai viimeviikon perjantaina sika-taudin ja lääkkeet. Mutta kipeä vielä. Voinkohan saada soittamalla itselleni sairausloma-todistuksen? En pääse huomenna lääkäriin ja lasta en voi ottaa mukaan tahi jättää yksin.

Eikö kuulosta järkevältä??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen ettei saisi meidän terveyskeskukseen viedä sika-tapauksia ollenkaan. Itse olen kipeä myös.

Vierailija
2/7 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän voi itsellesi ottaa sitä sairaslomaa, jos olet sinä kipeä.

Lapsen sairasloma lienee työnantajan puolelta harkinnanvaraista, jos se 4 päivää on jo mennyt. Palkatonta varmaan saattaa fiksu työnantaja antaa. Mutta sulle sitä saikkua, jos sinä olet kerran kipeä. Sitä en osaa sanoa, että antavatko puhelimitse. Pelkästään puhelimella läpi pääseminen voi olla tosi vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten sairauksissa, myös sikainfluenssassa normaali käytäntö.

Jos (ja kun jos oikein ymmärsin) olet myös itse kipeä, niin meillä saisi sairauslomaa (siis sinulle) soittamalla työterveyshoitajalle varmaan muutaman päivän.

Vierailija
4/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös kipeä. Mutta lievemmin kuin pieni.

Sitä juuri pohdin kun on tämän sika-nuhan kanssa kirjavia käytäntöjä. En tunne itsekään olevani työkuntoinen ja pientä en vielä hoitoon vie. Ihmisiä paljon lääkäreissä ja asiaa kun ei olisi mennä sinne ruuhkauttamaan jonoja.

Mutta tarvitsee aamulla soittaa.

Vierailija
5/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sai viimeviikon perjantaina sika-taudin ja lääkkeet. Mutta kipeä vielä. Voinkohan saada soittamalla itselleni sairausloma-todistuksen?

Ei terve vanhempi voi saada sairauslomaa sairaan lapsen puolesta.

Vierailija
6/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi paheta rasituksesta hyvin nopeasti.

Minä olin yli viikon lievässä sikainfluenssassa, sitten sain yhtäkkiä hengitysvaikeuksia.

Vierailija
7/7 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat palkan.