Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireita..

12.11.2009 |

Hei,

millaisia oireita teillä on ollut kun ootte alkanu odottaa ja ootteko tuntenu niitä jo ennen positiivista testiä?

Tiedän et tästä on useasti keskusteltu ja näitä oirelistoja on monia, mut en kerkeis nyt niitä etsimään..

Terveisin

Maijamehi81

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen positiivisen raskaustestintekoa olin aika varma siitä, että odotan esikoista. Emme uskaltaneet kuitenkaan mieheni kanssa elätellä kauheasti toiveita asian suhteen, koska lasta on yritetty 2vuotta. Jokainen päivä on pelonpäivä ns. Joinakin hetkinä tulee sellainen olo, että varmaan menee kesken ja tästä ei tuu mitään.

Oireita ilmeni raskauden noin 5:n viikon tietämillä ja itse koin kovaa väsymystä, rintojen arkuus/särky, kylmän tunne (ihan kuin olis kipeeksi tulossa) ja tiheentyneet wc-käynnit.

Tein raskaustestin 37 ja 38/28 molemmat positiivisia. Neuvola aika varattu.

Oireiden tunne ei ole muuttunut miksikään, mutta lievää pahoinvointia on ollut vähän. Ei kuitenkaan ole tarvinnut oksentaa.

Odotatko itse raskautta?

Vierailija
2/3 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmattaa kertaa raskaana ja oireet hyvinkin samankaltaisia, joskin tuota palelua ei muissa ole ollut.

Ennen testiä palelin siis aivan järkyttävästi: Aivan kuin kuume olisi ollut nousussa. Puin vaatetta, nukuin 3 peiton alla ja silti palelin. Lisäksi huomasin et näössä on jotain outoa kun en pystynyt katsomaan tietokoneen näyttöä. Sellainen sumea verkko silmissä - olo on edelleen.

Väsymys tietysti kans kuulunut asiaan ja huono olo tullut hieman myöhemmin.

p rv 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennestään yks poika, tosin odotus ajasta on 7 vuotta aikaa, niin ei nuo oireet ole oikeen tuoreessa muistissa.. Siksi siis tiedustelen..