Sokerilakko jatkuu ja jatkuu: ei enää ikinä makeaa?
Lopetin siis karkin, pullan, sokeroitujen jukurttien, mehujen ym. syömisen/juomisen, kun tuli syötyä koko ajan jotain makeaa. Nyt en muista koska olisi syönyt jotain sokerista, ehkä viikkoja sitten.
Outoa, mutta ihan mukavaa. Ei vaan tee yhtään mieli.
Kommentit (5)
Ja nyt kun ajattelen, että ostaisin vaikka viikonlopuksi itselleni(kin) karkkia ja pitäisin edes yhden karkkipäivän parissa viikossa, ei vaan tee yhtään mieli.
Tämä akka on mennyt aivan pilalle...
ap
kunpa mä pystyisin samaan. Oon niin sokerikoukussa kuin ihminen vaan olla ja voi. Ja tahdonvoima nolla :(
Oon kade sulle. Laihtuisin varmaan myös hetkessä tavoitepainooni jos pystyisin lopettaan sokerin, en rasvaista syö oikein mitään.
Ja tahdonvoima oli miinuksen puolella! Taustalla vielä bulimia, ja vielä nyt vuosien jälkeen, vaikka en enää oksennakaan, usein söin aivan liikaa kaikkea hyvää kerralla. Aina meni överiksi. Vähänkö vitutti, kun paino vaan nousi ja sokeritokkura vei puhdin.
Eli oikeastaan kai vitutuksen voimalla lähdin pyristelemään vielä kerran.
Ja ehkä senkään takia en syö mitään makeaa harvoinkaan, kun pelkään sortuvani uudelleen. Siis jatkuvasti. Ihan kuin alkoholisti, vaikka onkin vähän tökerö vertaus...
ap
aivan oikea, riippuvuuden suhteen. Kyllähän sokerikin tietysti aiheuttaa sairauksia ja kuolemiakin viime kädessä...
t.2
voi kun pystyisin samaan. Sain karppaamalla soerinhimon vähenemään, ei poistunut kuitenkaan