Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen hulluksi ellen kohta saa...

Vierailija
04.11.2009 |

Mun mies on ollut masentunut jo pari vuotta, ja olemme olleet sängyssä "silleen" viimeksi yli vuosi sitten! Syy on mieheni lääkityksessä, joka aiheuttaa impotenssia ja haluttomuutta vaikka tasaakin mielialaa, poistaa raivareita ja ajoittain hän jopa naureskelee. Olemme sopineet että odotamme, halailemme ja nukumme lähekkäin - mutta jo pelkkä ehdotus seksistä saa mieheni hiljaiseksi ja hän kääntää selkänsä sanoen, sori, ei nyt vaan...onnistu. Hän on ostanut minulle pari sauvaa ja sormivibran jotka ovat kyllä tosi kovassa käytössä, mutta edes se että masturboin hänen nähtensä ei saa häntä syttymään. Olen sanonut jo suoraan että muovinen ei meinaa enää riittää - ja samalla kuulen ollessani ystävättärieni kanssa lasillisella miten hyvää seksiä heillä on!!! Aaargh! Himoni ovat oikeasti siinä pisteessä että nappaan kohta postinkantajan asuntoomme kun ukko on terapiassa ja otan joka aukkoon nautintoa. Tykkään miehestäni, hän kiva, mutta kaipaan oikeasti että saan kunnon seksiä, esileikkiä ja kaikkea muuta - mikä on aitoa ja kivaa. Töissäni on yksi kiva mies, ja olen hänen seurassaan palavereissa usein aivan märkänä, ja kun hän flirttailee minulle olen aivan valmis mihin tahansa - miehelleni olen antanut aikaa tulla entisekseen jouluun saakka ja hän lupasi yrittää - kerroin myös vaivihkaa etten tiedä kauanko kestän jos en saa munaa ja kunnolla. Mieheni varasi ylimääräisen ajan terapiaan, kai se siitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jos sovit jonkun toisen kanssa tapaamisen vaikka "työmatkalle". Kuinka kauan uskoisit selviäväsi, jos saisit kunnon panon? 2 kk? Jos noin harvoin kävisit vieraissa, mies ei epäilisi yhtään mitään!

Vierailija
2/4 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

geometrisestä sexsistä? itse ävin tässä viime viikolla sellaisessa käsittelyssä( kesti kolme tuntia) ja voin sanoa että se oli parempaa sexsiä kuin konsanaan naimalla tai muutenkaan miehen kans tulen koskaan samaan, siis koko kolme tuntia yhtä hurjaa orgasmipyöritystä. suosittelen

ps: itse olin ennen sitä viisi vuotta ilman sexsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä geometrinenen sexi on, kii nnostaa...

Vierailija
4/4 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelethan suomenkieltä uudestaan, se on SEKSI. X-kirjaimen käyttö on äärimmäisen ärsyttävää suomenkielessä. Etenkin jos kirjoittaa sexsi.

geometrisestä sexsistä? itse ävin tässä viime viikolla sellaisessa käsittelyssä( kesti kolme tuntia) ja voin sanoa että se oli parempaa sexsiä kuin konsanaan naimalla tai muutenkaan miehen kans tulen koskaan samaan, siis koko kolme tuntia yhtä hurjaa orgasmipyöritystä. suosittelen

ps: itse olin ennen sitä viisi vuotta ilman sexsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä