Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukalenteriyllätysideoita 16-vuotiaan kalenteriin?

Vierailija
31.10.2009 |

Hinta 1-5 euroa/ kpl..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 euron seteli, leffalippu

Vierailija
2/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen henkilö, tyttö vai poika, mistä tykkää?

Noin yleisesti 16-vuotiaalle keksin lähinnä karkkeja, kyniä, heijastin, avaimenperä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulirasvaa, kynsilakkaa, hiusjuttuja, huulikiilto, kiva heijastin, valo avaimenperä, lahjakortti hampparille, leffalippu

Vierailija
4/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi seteli voisi mennä muiden joukossa kyllä ja leffalippu on hyvä idea, niitähän voisi olla vaikka useampi. Lisäksi vaikka...

Suklaapatukka

Yllätysmuna

Karkkiaski

Avaimenperä

Jos tyttö, niin pikkupullo Body Shopin saippuaa ja vartalovoidetta

Huulirasva/-kiilto

Stockan/Kirjakaupan lahjakortti (vaikka aattona)

Raaputusarpa

Valmiiksi maksettu lottorivi

Pipareita

Piparimuotti

Kyniä, kumeja

Joku sopiva kangasmerkki

Rintanappi

Pala Pandoraan tai Nominationiin, jos on

Vierailija
5/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Soooriiii... Oli pakko :)

Vierailija
6/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, otsikkoni viittasi vain noihin röökeihin ja viinapulloihin.

Osa omista ehdotuksistani taisi olla vähän kalliita, sori.

Vierailija
7/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mukava ja kunnollinen :). Ei siis kortsuja tai viinapulloja, tupakoista puhumattakaan :) .

ap

Vierailija
8/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki on ok, heijastimenkin voi laittaa..

Jouluaaton luukkuun vaikka leffalippu?

Jotain meikkejäkin tarjouksesta voi ostaa. Askartele joku runo pahville! Juoko teetä? Jos juo niin laita joku jouluinen teepussi. Tai tazzakaakaota (sellainen pieni pussi mitä myydään yksitellen kaupassa). Huulirasvaa, kosteusvoide..

Vierailija
9/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, ihanaakin kai, vaikka vähän omituista, että noin isolle äiti tekee kalenterin. Mut kivaa silti. :)

Mun lapset on vielä sen verran pieniä, että 16v. tuntuu kyllä kovin isolta, melkein aikuiselta, tuollaiselle kalenterille... Mut eihän sitä tiedä, jos itsekin kymmenen vuoden päästä askartelen samanlaista. :D

Vierailija
10/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkomailla ystävä, jonka kanssa on tapana laittaa synttäri- ja joululahjat. Eräänä vuonna joululahja tuli jo hyvissä ajoin marraskuun puolella ja oli tällainen itse tehty joulukalenteri. Joka päivän pussukkaan hän oli kirjoittanut muutaman rivin (mietteen, runon ja jotain kuulumisia) ja joka päivälle oli myös joulunami ja jokin tavara (yleensä joulukoriste tmv. jouluun liittyvä). Aivan ihana lahja mielestäni, kalenteri on vieläkin tallessa ja joskus ehkä käytän sitä lapsilleni!

Hassua, ihanaakin kai, vaikka vähän omituista, että noin isolle äiti tekee kalenterin. Mut kivaa silti. :) Mun lapset on vielä sen verran pieniä, että 16v. tuntuu kyllä kovin isolta, melkein aikuiselta, tuollaiselle kalenterille... Mut eihän sitä tiedä, jos itsekin kymmenen vuoden päästä askartelen samanlaista. :D

Vierailija
11/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkomailla ystävä, jonka kanssa on tapana laittaa synttäri- ja joululahjat. Eräänä vuonna joululahja tuli jo hyvissä ajoin marraskuun puolella ja oli tällainen itse tehty joulukalenteri. Joka päivän pussukkaan hän oli kirjoittanut muutaman rivin (mietteen, runon ja jotain kuulumisia) ja joka päivälle oli myös joulunami ja jokin tavara (yleensä joulukoriste tmv. jouluun liittyvä). Aivan ihana lahja mielestäni, kalenteri on vieläkin tallessa ja joskus ehkä käytän sitä lapsilleni!

Hitsi, pitäisköhän munki askarrella tuollanen vaikka mun siskolle, olishan se kyllä kiva... Juu, näköjään heti alkaa muuntautuminen ja ihan taatusti askartelen kymmenen vuoden päästä teini-ikäisille lapsilleni näitä kalentereita... :D

10

Vierailija
12/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan joulukalenterihullu vielä aikuisenakin. Nehän on ihania! Niitä pitää olla monta ja erilaisia. Olisin aivan haltioissani itsetehdystä kalenterista.

On sitä joulumieltä aikuisellakin.

Vierailija
13/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
14/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

10

Vierailija
15/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha ostella jotain pikkusälää jolla ei mitään pidemmän päälle tee.

Osta tuotteita joita tyttö oikeasti tarvitsee ja käyttää...!!!

Esim;

*heijastin

*huulirasva/huulikiilto

*kynsilakka

*ripsiväri

*kivat (villa)sukat

*tumput

*pipo

*pieni suklaalevy

*aski salmiakkia

*leffalippu

*rahaa (2€ tai 5€)

Lähtisin siitä, että jos ostat jotain tarpeellista (vaikka villasukat) ne voivat olla kalliimmatkin koska ne joka tapauksessa pitäisi ostaa. Ja ihan tavallisia sukkiahan saa parilla eurolla/pari :)

Lähtisin

Vierailija
16/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niinkin päin! Aikuiselle ja ehkä jo 16v:llekin voi ottaa jonkun teeman ja hankkia sen mukaan täytteet. Vaikka joku (joulu)ruoka ja siihen valmistautuminen (resepti, mausteita, pienempiä välineitä...) tai joku harrastus tm.

Vierailija
17/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka luukkuun erilainen ulkomaalainen raha / postimerkki tms :)

Jos ei keräile niin yllä tullutkin kaikkea ihan ok:ta pientä. Karkkia, tarroja, ehjä joku Iberon tms. koru, kyniä, kumeja, hauskan mallisia huomiolappuja, tosiaan heijastin (kiva sellainen!), avaimenperä, jos askartelee niin askartelutarvikkeita kuten hileitä, helmiä, lankaa jne., Xylitol-purkkaa! ;), sellainen rannenauha joita nuoret käyttää, runoja tulostettuina ja kartongille nätisti liimattuna.

Itse en henk. koht. suosisi rahapelejä (jollainen lottokin on), enkä meikkejä, mutta ehkä olenkin vähän tiukkis ;)

Vierailija
18/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytöt (iältään 15 v. ja 17v.!!!) löysivät lahjasukistaan mm. 5 euron lahjakortteja jäätelöbaariin ja Heseen, geelikyniä, Marimekon heijastimet, minikynsilakkoja, pinsetit (kulmien nyppimiseen), kynsiviilan, meikkikynän terottimen, jouluisia karkkeja - ostin marraskuussa pari erilaista pussia, joista sitten pari kertaa viikossa laitoin 3-4 karkkia kerrallaan joulusukkaan (ja söin itse loput), minipullon hajuvettä ja sit nuoremmalle Aku Ankan taskukirjan, vanhemmalle Cosmon. Varmistin myös, ettei joulusukasta löydy mitään sellaista, mitä siskokset ovat antamassa toisilleen. En ole tullut edes ajatelleeksi, että oltaisiin tähän liian vanhoja. Ja kyllä minunkin lahjasukkaani ilmestyy useana yönä pieniä lahjoja!

Ja käyhän meillä kyllä edelleen pääsiäisenä pääsiäispupukin...

Vierailija
19/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti 16-vuotiaalle keksin lähinnä karkkeja, kyniä, heijastin, avaimenperä...

Vierailija
20/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mukava ja kunnollinen :). Ei siis kortsuja tai viinapulloja, tupakoista puhumattakaan :) .

ap