Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korvatulehdus oireilee (aikuisella)?

Vierailija
29.10.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa korvassa, kuumottavaa jomotusta tai vihlontaa. ei voi tosiaankaan asiasta erehtyä!

on erilainen kipu kuin esim. lentokoneessa paineenvaihtelun aiheuttama.

Vierailija
2/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORVAA SÄRKEE!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvakäytävän tulehdus. Korva aluksi kutisi ja kipeytyi ja eritti nestettä. Nyt korvakäytävä turvonnut niin etten sillä kuule kunnolla, niin kuin tukossa olisi. Juu lääkäriin menen, kipua ei enää juuri lainkaan mutta tuo turvotus. Miten hoidettu jos jollain samaa ollut?

Vierailija
4/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan varmaan suun kautta otettavan antibiootin lisäksi myös korvatippoja.

Vierailija
5/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri määräsi kaksia eri tippoja. Korvakäytävä voi olla turvonnut ärsytyksestä, mutta kuulon aleneminen johtuunee kuitenkin vaikusta/nesteestä, jota sinne on jämähtänyt. Lääkäri puhdistaa korvan huuhtelemalla tai imulla.

Vierailija
6/8 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä ainakaan.

Vierailija
7/8 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pelottaa kun on niin aran oloinen korva. Mutta kiitos tiedoista t.4

Vierailija
8/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin poskiontelojutun ja tukkoisen korvan takia lekuriin ja toinen korva oli tulehtunut, huuhdeltiin ja imettiin kököt pois.. no sitten tuli toinenkin korva kipeeks, lääkäri (fiksu nainen) otti bakteeriviljelyn.. kaksi antibioottikuuria olen syönyt ja korvatippoja käyttänyt.. nyt tulee vielä kolmas satsi korvatippoja, kun viljelystä paljastui hiivatulehdus korvassa.. Tätä olen vähän pohtinut, otin sen "sikapiikin" ja sen jälkeen tämä koko ruljanssi alkoi.. ei ole ollut aikoihin minkäänlaista köhää eikä röhää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän