Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan iskeä rokkarin!

Vierailija
27.10.2009 |

Olen pikkutytöstä saakka kuolannut rokkareiden perään, mutten ole koskaan tajunnut kokeilla tuuriani.

Missä voisin tavata suomalaisia rokkareita? Seurusteleeko täällä joku suomalaisen rokkarin kanssa? Millaisista asioista he ovat kiinnostuneita (muu kuin musiikki)?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä kautta pääsin piireihin... seurustelin useamman kanssa ja minulla on nykyään paljon kavereita ko. piireistä. Naimisissakin olen erään kanssa.

Käy Tavastialla, ,Loosessa, Lost &Foudissa jne ja tutustut rokkareihin

Vierailija
2/24 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semifinaaliin kuuntelemaan bändejä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami ois varmaan vapaana?

Vierailija
4/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten se vähän paisuttaa egoa kummallisiin mittoihin. Ei kyllä kannattaisi olla yksi heistä. Koita eka rakastua ja katso vasta sitten, oliko rokkari.

Vierailija
5/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku olisi niissä piireissä tai jonkun tuttava tietäisi, onko jokin paikka "rokkibaari" tai missä bändit viettävät aikaansa tms. Keikoilla rokkareita näkee vain lavalla.

Enkä tarkoittanut, että kaikki olisivat samanlaisia, mutta haluaisin tietää keskustelunaiheita, joista olisi helppo aloittaa tutustuminen.

ap

Vierailija
6/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei rokkari. Sulla on kyllä huippuhölmö asenne. Ehkä kannattaisi rakastua ihmiseen. Mitä olet vailla? Samanlaisia ihmisiä ne on kuin muutkin.

Vierailija
7/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5 vai mikä se nyt oli

Vierailija
8/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että saisin tutustua henkilöön, jollaista olen koko ikäni tavoitellut. Tavallaan haluan tippua maan pinnalle, mutta ihanalla tavalla :)

ap

Vierailija
9/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa ei ole säännöllistä tuloa tai vaihtelee tosi paljon, mies on poissa illat ja viikonloput ja päivät nukkuu.

Siinä sulla onkin tekeminen millä erotut niistä kaikista muista samoissa aikeissa olevista naisista. Niitä tyrkkyjä kun riittää jotka haluaa iskeä ihan kenet vaan rokkarin/rapparin/dj:n...

t. 5

Vierailija
10/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se lavapersoona on pelkkä rooli. Miksi sitä tavoittelet? Kyllä jos on jonkin sortin julkinen henkilö niin haluaa nimenomaan kumppanikseen ihmisen, joka näkee sen roolin taakse. Sun lähtökohta "haluta kuka tahansa rokkari" on jo sinällään huono.

t. 5

Vierailija
11/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka niin monet muutkin naiset haluaa.

ap

Vierailija
12/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla vaan kateellinen ap:lle. Onko oma miehesi joku humppaa soittava viiksivallu nahkaliiveissään? ;)

Miksei nainen saisi haluta rokkaria? Se tekee hyvää.

Vierailija
13/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja rokkareitahan suomi on pullollaan. Mua kiinostaa haluutoko jonku julkkiksen vai kelpaako ihan noubody-rokkari.

Mulla on paljon rokkari ystäviä, sillä itsekkin olen sellainen ollut. samanlaisia ihmisiä he ovat, toiset kulkevat pää pilvissä ja ovat eksyksissä ja hemmetin hankalia ihmisiä, eniten ehkä itselleen. osa on perus päivätyöläisiä ja iltasin sit käy keikkaa heittää...

Vierailija
14/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku, jonka bändi on nyt pinnalla tai ainakin ollut viimeisen viiden vuoden aikana.

Asun itse Helsingissä, joten tiedätkö jotain rokkareiden kantapaikkaa täältä päin? Osaatko antaa vinkkejä puheenaiheista tms.?

ap

Vierailija
15/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakerrassa riittää rokkareita. Tosin omista rokkariajoistani on kulunut muutama vuosi, joten voi jo olla vanhentunuttakin tietoa :)

Vierailija
16/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisin kateellinen:D? Tottakai voi haluta rokkaria ja ihan jopa sänkyyn astikin päästä. Mutta ei se ap:ta mitenkään paremmaksi ihmiseksi tee, tuskin kenenkään rokkarinkaan silmissä. Kyllä tollasista naisista ajatellaan ihan tietyllä tavalla tietyissä piireissä.

t.5

Vierailija
17/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te naiset olette toisillenne susia!!

Kuka mies sanoisi sairaanhoitajia himoitsevalle kaverilleen, että tämä on seksuaalisesti moraaliton ja häntä ei tarvitse mieltymystensä vuoksi arvostaa?!

Mieti nyt vähän mitä puhut 5 vai mikä viiksivallun vaimo (vitsi, oli vaan niin hauska juttu) :)

Vierailija
18/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ap puhuu bimbosti. Ei taida olla kyse mieltymyksistä vaan huonon itsetunnon pönkittämisestä hölmöllä tavalla. "Mitä rokkarin kanssa voi puhua" no daa, varmaan samoista asioista kuin muidenkin ihmisten kanssa. Uskokaa tai älkää mutta ei ne mitään jumalia ole.

Vierailija
19/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mene Lostariin, Bäkkärille, Looseen..siellä nyt ainakin niitä rokkareita tapaa :)

Vierailija
20/24 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne rokkarit on niin säälittäviä. Ihan pihalla ja päivätöissä jossain tehtaassa tai korjaamossa. ja luultavasti alko- ja avio-ongelmia.

Miten kukaan voi olla tuommosta vailla.

Ymmärtäisin jos AP kyselisi, miten pysyä kaukana rokkareista, kuten Aino-yhtyeestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän