Mitä tarkoittaa kahden ihmisen (mies ja nainen) välinen resonanssi?
Mies johon olen ihastunut, alkoi yllättäen puhua jostain ihmisten välisestä värähtelystä? Meni ihan ohi koko juttu, kun menin niin hämilleni. Mistäköhän mahtoi olla kyse? Kiinnostaa kovasti, kun haluaisin tietää että olisiko hän voinut tarkoittaa että välillämme on hänen mielestä jotain erityistä.
Kommentit (19)
liittyvävä asiana.
Siis minä ainakin sanon, että se resonoi, kun joku pitää tietynlaista ääntä.
Nuo mauttomat kommentoijat ovat vain kateellisia sinulle. Toisesta koravasta sisään ja toisesta ulos. Näin ammattiluennoitsija (nuoriin erikoistunut) myös neuvoi suhtautumaan keskenkasvuisen nuoren puheisiin/kiukunkohtauksiin. Niitähän nuo kommentit ovat.
jotain sympatiaa, kiihkoa, himoa, samankaltaisuutta... hmm. vaikea sanoa, mitä miehen päässä liikkui kun hän sanoi sulle noin...:)
Kun tapaatte, kysy, että mitä hän sillä tarkoitti.. :)
Mies on sinulle aivan liian syvällinen & älykäs. Jos et ymmärrä mitä resonanssi tarkoittaa tai osaa käyttää sivistyssanakirjaa, niin unohda koko juttu.
Mies on sinuun kyllä ihastunut. Vai sanoiko, että ei tunne sinun kanssasi värähtelyä?
Voi taivahan talikynttilät, onko todellakin näin sivistymättömiä ihmisiä olemassa?
"Välillämme resonoi..." Pah. Ihan feikki koko jätkä. Yrittää päteä jotenkin tai tehdä suhun vaikutuksen. Olis vaan oma itsensä.
missä tutustuitte?
mitä mies tekee työkseen?
vaikuttaa älykkäältä, harmi ettet ymmärrä mistä hän puhuu.
Mies on älykäs. Lääkäri. Minä taiteilija ja olen tottunut ymmärtämään resonanssin ääneen ym. liittyvänä. Mies taas puhui välillämme olevasta värähtelystä.
ap
tuota joko huumorina tai vähän ällöttävänä pätemisenä, riippuu missä sävyssä sanottaisiin.
Mutta varmasti mies yritti kuvata ihastumistaan sinuun, vähän pöljän oloisesti toki.
Taisi vain puhua vähän väärällä kielellä tunteelliselle naisihmiselle. ;)
ap
jos et hänen puhettaan ymmärrä ilman keskustelupalstan apua.
Ja en nyt usko, että mies on väärä sillä perusteella, tarvitsenko apua eli oikeammin haluanko pohtia ihastukseni sanomisia keskustelupalstalla.
ap
Kun toinen nainen saakin tollaista fiksua kommenttia eikä sitä et oo hassumpi muija- tyylistä kommentointia.
Kyllä mä veikkaan ap että jos ton tason mies sanoo noin, on jo tunteita pelissä.
että kun seurustelukumppanini puhui samasta asiasta samalla termillä ymmärsin heti mitä hän tarkoitti. ;) jos ei jo suhteen alkumetreillä synkkaa täysillä tai ymmärrä mistä toinen puhuu ei jatko näytä kovinkaan helpolta. onnea kuitenkin teille (ellei ole kumppanini).
Värähtelystä puhuminen ei liity mihinkään lääketieteelliseen faktaan, vaan on kuvakieltä. Tuntuu erikoiselta, ap, kun sanoit olevasi taiteilija, eikä intuitiosi kertonut sinulle, mitä mies tarkoittaa. Kirjailija tai runoilija et varmastikaan ole :) Mies puhui sinulle runollisen kauniisti välillänne olevasta yhteydestä, kemiasta.
Toisten puheiden ottaminen konkreettisen kirjaimellisesti, sävyjen ja kuvakielisen ilmaisun ymmärtämättömyys liittyy esimerkiksi aspergerin syndroomaan. Tiedän useammankin kuvataiteilijan, jolla on as.Ymmärrän, jos omallakin osallasi on kyse siitä.
on tietyllä tavalla hellyttävää, jos mies sen jossakin vaiheessa huomaa ja ottaa sen haasteena. Tässä alkuvaiheessa mies ei ole varma miten tulkita hämillistä käytöstäsi mikä varmasti lisää jännitettä ja kiinnostusta sinuun.
Lykkyä pyttyyn Ap!