Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmä idea 30v juhlaksi?

Vierailija
26.10.2009 |

Eli jos pitäis 30v synttärit "lastenjuhla"-teemalla.

Ongintaa,aasinhäntää yms aikuisille mukautettuja palkintoja ja teemoja.

Haluisin jotain erilaista kuin pelkät tavis bileet. Naamiaisiakin ajattelin, mut suurin osa ei pukeutuisi tai laittaisivat vain jotkut korvat tms pientä.

Ehdotelkaa juhlaideoita!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiaikaisella teemalla, kaikki pukeutuivat aiheen mukaan, tarjoilut oli keskiaikaista sapuskaa jne

Vierailija
2/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ihminen on niin huomionkipeä, että haluaa järjestää itselleen syntymäpäivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tuon ikäisillä on pieniä lapsia ja elämä on muutenkin yhtä lastenkutsua. Itse haluaisin, että aikuisilla olisi omakin elämä. En innostuisi, mutta mikäs siinä, jos itse tykkäät.

Vierailija
4/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ihminen on niin huomionkipeä, että haluaa järjestää itselleen syntymäpäivät...

haluaa juhlia järkätä? Anna toisten pitää hauskaa, voithan sä itse kykkiä neljän seinän sisällä jos ei menot kiinnosta

Vierailija
5/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huomionkipeäksi kylläkään. Musta on loistavaa saada ystävät yhtä aikaa koolle ja juhlia heidän kanssaan:)

Itse en ole järkännyt 30v enkä 40v juhliakaan, mutta jos joku viitsii nähdä vaivan, niin toivottelen oikein hauskoja juhlia! Ja ideakin on ihan hauska=)

Vierailija
6/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo lastenkutsuteema on vähän erikoinen. Miten olis ihan vain bileet? Hyvää ruokaa, juomaa ja musiikkia vaikka jonkin maateeman mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi