Millä sävyllä saisi tukkaan sellaisen hopean
Kommentit (8)
valitse sellainen jossa sana "tuhka" ja tietysti vaalein mahdollinen. Riippuu omasta väristäsi tietysti millainen tulee. Hopeashampoo on ehdoton, muutaman kerran viikossa ja kunnon vaikutusaika, 10 min vähintään.
tulee sininen tukka!
valitse sellainen jossa sana "tuhka" ja tietysti vaalein mahdollinen. Riippuu omasta väristäsi tietysti millainen tulee. Hopeashampoo on ehdoton, muutaman kerran viikossa ja kunnon vaikutusaika, 10 min vähintään.
no ei ole ainakaan minulla tullut sinistä tukkaa, vaikka monesti hopea shampoolla 10 minuuttia vaikuttanut
tulee sininen tukka!
vai hyppääkö se väri hiuksista tukkaan? miten?
sellaisen järkyttävän harmaan mummovärin- et makeeta hopeaa, kuten Vapulla. Kokeiltu on!
Et tarvitse hopeashampoota tämän kanssa. Mulla päinvastaset kokemukset kampaamovärjäyksistä, kotona saan paremman. Kokeiltu on monen monta kertaa.
todella kaamea lopputulos. Kokeile yhdistelmää kirkkaanvaalea/tuhkanvaalea (puolet ja puolet). Sillä pitäisi tulla hyvä lopputulos.
mutta itse sain: kampaajalla värin poisto+sävy ja kotona hopeashampoota ja Goldwellin 10W-vaahtoa tarpeen mukaan(poistavat keltaisuutta) Onnea yritykseen! Mulla oli kovemmman työn takana, vaikka omat hiukset vaaleat, mutta kai se on yksilöllistä :)