Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sävyllä saisi tukkaan sellaisen hopean

Vierailija
26.10.2009 |

värin, niin kuin Vappu Pimiällä oli eilen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse sain: kampaajalla värin poisto+sävy ja kotona hopeashampoota ja Goldwellin 10W-vaahtoa tarpeen mukaan(poistavat keltaisuutta) Onnea yritykseen! Mulla oli kovemmman työn takana, vaikka omat hiukset vaaleat, mutta kai se on yksilöllistä :)

Vierailija
2/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse sellainen jossa sana "tuhka" ja tietysti vaalein mahdollinen. Riippuu omasta väristäsi tietysti millainen tulee. Hopeashampoo on ehdoton, muutaman kerran viikossa ja kunnon vaikutusaika, 10 min vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sininen tukka!

valitse sellainen jossa sana "tuhka" ja tietysti vaalein mahdollinen. Riippuu omasta väristäsi tietysti millainen tulee. Hopeashampoo on ehdoton, muutaman kerran viikossa ja kunnon vaikutusaika, 10 min vähintään.

Vierailija
4/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ole ainakaan minulla tullut sinistä tukkaa, vaikka monesti hopea shampoolla 10 minuuttia vaikuttanut

Vierailija
5/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sininen tukka!

vai hyppääkö se väri hiuksista tukkaan? miten?

Vierailija
6/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen järkyttävän harmaan mummovärin- et makeeta hopeaa, kuten Vapulla. Kokeiltu on!

Vierailija
7/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse hopeashampoota tämän kanssa. Mulla päinvastaset kokemukset kampaamovärjäyksistä, kotona saan paremman. Kokeiltu on monen monta kertaa.

Vierailija
8/8 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kaamea lopputulos. Kokeile yhdistelmää kirkkaanvaalea/tuhkanvaalea (puolet ja puolet). Sillä pitäisi tulla hyvä lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan