Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saat kaveriltasi ison kassillisen hyviä lastenvaatteita eikä

Vierailija
18.10.2009 |

työkaveri suostu ottamaan niistä rahaa vastaan, mitä teet?

Kiität? Ostat viinipullon tms? Vai mitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jouluksi joulukakku, kukka viikonlopuksi tai ihan kiitoskin varmasti riittää.

Vierailija
2/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyteetöntä halua auttaa ja antaa. Siksi en koe velvollisuudekseni antaa hänelle mitään, jos hän vilpittömästi sanoo ettei halua mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vein työkaverille kassillisen vauva- ja taaperoiän kirjoja. En halua rahaa. Kävimme mukavalla lounaalla, ei mikään kallis, noin 10€/nokka.

Vierailija
4/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niistä tuskin löytyy mitään minulle mieleistä enkä halua niitä vastaanottaa muuta kuin täysin ilmaiseksi.

Vaikka olenkin köyhä haluan itse valita lapseni vaatteet.

Vierailija
5/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka vaan s-ketjun.

Vierailija
6/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niistä tuskin löytyy mitään minulle mieleistä enkä halua niitä vastaanottaa muuta kuin täysin ilmaiseksi. Vaikka olenkin köyhä haluan itse valita lapseni vaatteet.

Vierailija
7/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielestäsi HYVÄ, niin se on sitä myös saajan mielestä? Sain kesällä 3 pussillista lahjoittajan mielestä HYVIÄ lastenvaatteita.

Kun avasin pussit, niistä löytyi niin hirveitä kamppeita että kävi sääliksi niitä venäläisen lastenkodin lapsia, joille ne lahjoitin. Omalle lapselleni en ottanut niistä rääsyistä muuta kuin kurahousut ja yhden aluskypärälakin.

Jos tämä lahjoittaja olisi alkanut niistä lumpuista jotakin vaatimaan, olisin työntänyt vaatepussit hänelle heti takaisin ja antanut kaupanpäälle mun lasten entisiä vaatteita, joita käytän siivousrätteinä.

Vierailija
8/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielestäsi HYVÄ, niin se on sitä myös saajan mielestä? Sain kesällä 3 pussillista lahjoittajan mielestä HYVIÄ lastenvaatteita. Kun avasin pussit, niistä löytyi niin hirveitä kamppeita että kävi sääliksi niitä venäläisen lastenkodin lapsia, joille ne lahjoitin. Omalle lapselleni en ottanut niistä rääsyistä muuta kuin kurahousut ja yhden aluskypärälakin. Jos tämä lahjoittaja olisi alkanut niistä lumpuista jotakin vaatimaan, olisin työntänyt vaatepussit hänelle heti takaisin ja antanut kaupanpäälle mun lasten entisiä vaatteita, joita käytän siivousrätteinä.

Jokaisen antajan mielestähän ne vaatteet on aina hyviä, eihän ne muuten niitä tois.

Mutta itse aaiassa, ei me olla kiinnostuneita sun vastauksesta.

Vierailija
9/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niistä antanut kukkia, viinipullon tms jos kaverini ei ole maksua huolinut.

Jos saan pyytämättä jotain olen yleensä vain kauniisti kiittänyt.

Vierailija
10/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruman kananpersepääsi peitoksi, niin niillekin räteille on hyötykäyttöä.

Vierailija
11/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toivon itsellenikin. Minusta olisi hullua, että jonkun joka ei ole pyytänyt saada mitään täytyisi ryhtyä miettimään kiitoslahjoja!

On tosi ihanaa saada pussilinen hyviä vaatteita. Ja on tosi ihana antaa niitä hyviä vaatteita. Antamisen ja saamisen ilo, ne on ainoat joita tuollaisesta vapaaehtoisuuteen perustuvasta lahjoituksesta voi toivoa saavansa.

Vierailija
12/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaan olisi halunnut, että sitten olisi tuotu jotain viiniä tai kakkua. Olisin ollut kiusaantunut ja olisi ollut viimeinen kerta, kun tälle henkilölle annan jotain.

Jos antaja sanoo, että ei niistä mitään halua, niin eikö silloin voi uskoa hänen sitä tarkittavan?

Eli vastaan: kiittäisin ja ehkä kertoisin että lapset ovat tykänneet tms.