Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilaatte netistä lastenvaatteita?

Vierailija
14.10.2009 |

Ulkomailta tai kotimaasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenmetsolasta ja huutonetistä usa:ssa asuvilta myyjiltä. Hobbyhallista on tullut tilattua muutama kerta vuosien aikana.

Usasta olen kerran tilannut liikkeestä lastenvaatteita. Kun summaan lisäsi verot ja tullin niin eipä tuo kovin kannattavaa ollut.

Vierailija
2/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut aina vaan 5€ ja paketti tulee kotiovelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usasta, Britanniasta, Saksasta ja Ruotsista. En oikeastaan osta enää Suomesta kuin sukkia, alusvaatteita jne. On taloudellisesti erittäin kannattavaa.

Vierailija
4/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin briteistä ostaessa saa usein tosi pienillä postareilla. Kannattaa kyl olla niiden kans tarkka, jotku yrittää vetää aika paljon omaan taskuun... Pääsääntöisesti oikeet postarit on pienemmät kuin Suomesta tilatessa.

Vierailija
5/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut kq.fi ja kidscorner.fi, kierti.fi ja lisäksi H&M:ltä. Kaikilta tullut paketti ajallaan ja sovittua tavaraa.

Vierailija
6/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannut olen mm. huuto.netistä, miniq:sta ja sisukkaasta. Missään näistä ei mitään valittamista toimitusten suhteen.

Vierailija
7/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kesävaatteita ensi vuodelle puoleen hintaan

Vierailija
8/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gymboree, Gap, Old Navy, Kohl's on suosikit. Ja sitten erilaiset myyntipalstat. Tulee tosi halvaksi ja tykkään noista Jenkkiläisistä enemmän kuin täkäläisiksi. Lisäksi tilaan Nextiä ja Bodenia silloin kun raaskin.

Vierailija
9/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gymboree, Gap, Old Navy, Kohl's on suosikit. Ja sitten erilaiset myyntipalstat. Tulee tosi halvaksi ja tykkään noista Jenkkiläisistä enemmän kuin täkäläisiksi. Lisäksi tilaan Nextiä ja Bodenia silloin kun raaskin.

Kerro heti, miten tilaat jenkeistä Gapilta vaatteita??? Yritin itse ehkä vuosi sitten, mutta sivuilla ilmoitettiin, ettei Eurooppaan lähetetä. Haluaisin todella tietää...

Vierailija
10/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka saa käsiinsä Gap/ON alennuskoodeja ja tilailee niiden kanssa useammalle ihmiselle. Ja siis postittavat ne eteenpäin meille. Ihan naurettavan halpaa, just ostin Gap Deauville -sarjaa, neuletakit tuli maksaan reilu 10 e kpl, trikoopaidat noin 8 e jne. Asos.co.uk myy myös jotain Gapia Euroopassa.

Vierailija
11/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeeta tialta ulkomailta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme