Jos lapsi päiväkodissa 17pv/kk ja minä äitiyslomalla
niin saako siitä päivähoitomaksuun alennusta? Lapussa luki, että työssäkäynnin ja opiskelun vuoksi...
mutta tarhassa mulle tollasen lapun lykkäsivät, en ehtinyt tarkemmin asiasta kysyä.
Kommentit (9)
Se maksaa 116,50e/kk.
Jos lapsesi on nuorempi, pidä kokonaan kotona. 10 pv kuussa kavereiden kanssa tekee hyvää isommalle lapselle.
ja päiväkoti on tehnyt hänelle tosi hyvää. tykkää paljon.
Jos lapsi olisi nyt vuoden kotona ja menisi ensi vuonna eskariin niin vaikeuksia tulisi vilkkaalle pojalle jolle ryhmässä toimiminen on uutta!
Kelalla on tulorajat ja jos menee sen alle teidän hoitomaksu pienenee. Siitä en tiedä miten menee jos olet yh.
Kelan sivuilta varmaan selviää.
nyt maksu 169€ ja lapsi 4pv viikossa hoidossa
ap
Alennus on helppo laskea: yksi vapaapäivä=4% pois hoitomaksusta. Eli teillä siis 4 vp/kk, joten saatte 16% alennusta teille määritellystä kokopäivähoitomaksusta.
ei siitä minkä vuoksi on hoidossa. Oma 5-vuotiaani on 10 pv/kk hoidossa ja olen äitiyslomalla. Ei tuon ikäinen jaksa joka päivä olla äidin ja vauvan kanssa.
laitoin sähköpostia maksuista vastaavalle ihmiselle. Kai se selviää.
ap
sekä pituudesta riippu maksu, ei mistään muusta. Jos tulot putoavat äitiysloman takia niin hoitomaksu saattaa pienentyä hiukan.
lapsi on hoidossa, jos kerran itse olet kotona?
niitä hoitopaikkoja onkin niin paljon ylimääräisiä.. Mun puolesta korotettu maksu sulle.