Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä luonnollisen näköisiä peruukkeja?

Vierailija
12.10.2009 |

Pääkaupunkiseudulla? Minkä hintaisia ovat? Kaikki vinkit/yhteystiedot otetaan kiitollisena vastaan.

Nimim. sairaus vie hiukset

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt suhtautua tähän ei-turhamaisesti, mutta tiukkaa tekee, varsinkin kun ennestäänkin ohuenlainen tukka, toisaalta sittenhän olisi ensimmäisen kerran elämässä kaunis tuuhea tukka ;). Stressiperäinen sairaus on mahdollinen minunkin kohdallani. Stressiä tosin aiheuttaa sekin, ettei syy tunnu selviävän.

Kiitos vielä vastauksestasi, et usko miten paljon lämmitti. Ap

Vierailija
2/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi tuon no 6:n antamasta listasta. Kyllä olette ihania, rupesi ihan ilahduttamaan, kun ajattelin, että apu voi olla näin lähellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen ollut samassa tilanteessa, tosin aivan kaljua minusta ei tullut, ja muistan, kuinka pahasti se vaikutti itsetuntoon. Kamalaa! Mulla ei lopulta löytynyt mitään varsinaista syytä, veikkaan itse myös stressireaktiota. Tilanne palautui aikanaan entiselleen.

Vierailija
4/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni peruukki on sinulle ilmainen, kun kyseessä on sairaus. Löytyy varmasti luonnollisen näköinenkin.

Vierailija
5/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omansa hankki.

Vierailija
6/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskuksen puolella. Eli selvyyttä sairaudesta ei vielä ole, vaikka nelisen kuukautta on tutkittu. Kaikki tutkimukset vievät niin kauan, ennen kuin pääsee. Yksityisellä puolella rahavarani on käytetty loppuun sairauden syyn selvittämiseksi.

Muitakin, pahempiakin, oireita on, mutta tuo hiustenlähtö alkaa vaikuttamaan jo haluuni poistua kodin ulkopuolelle ja usean lapsen äitinä se on mahdotonta. Jos vaan jollain vinkkiä, kiitollisena otan vastaan.

Vierailija
8/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lähti aikoinaan stressireaktiona melkein kaikki hiukset, sain tuolloin avustusta peruukkiin.

Ensinnäkin halaus sinulle, ja tsemppiä arkeen. Sairaudet on ikäviä, mutta uskon, että selviät. Ja vaikka hiusten menetys tuntuu pahalta, meitä on muitakin kohtalotovereita.

Mutta asiaan. Kiertelin silloin lähes kaikki peruukkikaupat. Paras oli siinä kansallistetterin vieressä rautatieasemalla. En muista nyt nimeä, joku "...jonkun peruukkiliike".

Ota paras ystävätär/sisko mukaan, ja käykää kokeilemassa hiuksia. Usko tai älä, tilanteen ikävyydestä huolimatta se oli ihan hauskaakin.

Ko. Peruukkiliikkeessä oli asiallinen palvelu ja mikä parasta, tilasivat vielä kampaajan, joka leikkasi peruukin haluamaani malliin.

Toivottavasti löydät mieluisan!

Vierailija
9/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ne aika kalliita, mutta mä sain kaupungilta maksusitoumuksen osaan hinnasta.

Ajattele, että säästät kampaamomaksuista!