Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään jota ei olisi arvosteltu raskaudesta/äitiydestä?

Vierailija
10.10.2009 |

Onko se edes mahdollista:D

Mistä sinua on arvosteltu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole täydellinen, se ei ole syy:) Mutta selvästi olemme onnellisia kaikki kolme ja en kyllä koskaan ole kuullut pahaa sanaa raskaaksitulosta tai äitiydestä. Sitä odotellessa;)

Nauraisin varmaankin:D

Vierailija
2/11 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy on varmaan myös se, että en ole ottanut mitenkään arvosteluna jos joku on erimieltä jonkin kasvatuksellisen jutun kanssa. Ehkä minulla on aika vahvat näkemykset siitä miten lapsiani kasvatan ja olen sinut valintojeni kanssa, joten ei tarvitse kenellekään mitään selitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi 21 vuotiaana ja luulin että joku 30+ tulisi nuuskimaan heti ikääni, mutta ei. En kuullut kertaakaan mitään negatiivista, pelkästään erittäin iloisia onnitteluja ja monet vielä sanoivat että ihanaa että joku edes jo tuossa iässä, kun se keski-ikä on niin pelottavan korkealla:/ en siis tarkoita arvostelutyylillä vaan lähinnä pelottaa heidän puolestaan, kun kaikille ei ole mahdollista edes enää yli 25vuotiaana(niinkuin meille).

Mutta jos joku olisikin tullut jotain sanomaan, olisi minulla ollut aika näpäyttävä vastaus siihen, ei nimittäin saada enää koskaan lapsia ja tämäkin ihme tuli alle 1% mahdollisuuksista, ja tulipa kuitenkin!:) Kasvatusjutuissakaan en ole saanut arvostelua, lähinnä hyviä neuvoja ja nekin asialliseen sävyyn.

Joku ehkä voi ottaa ne neuvot arvosteluna ja heti olla itkemässä, mutta ei pidä ottaa niitä niin lapsellisesti heti itseensä.

jokainen olette hyviä äitejä, älkää antako kenenkään katkeran äidin pilata onneanne!;)

Vierailija
4/11 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sen johtuvan nimenomaan siitä, että muut on nähneet että minulla on ne omat tapani joita noudatan, sanoi he sitten mitä!

Esikoisen kohdalla kyllä tuli neuvoja, kommentteja ja arvosteluakin vaikka miten paljon, mutta kun en niistä "ottanut opikseni" vaan tein edelleen omalla tavallani niin enää ei kukaan jaksa...

Uskon, että epävarman oloisille äideille enemmän päin naamaa näitä lauotaan, kun uskotaan että voidaan vaikuttaa tämän äidin valintoihin.

Vierailija
5/11 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään superäiti, mutta taidan olla aika paksunahkainen, enkä ota kaikenlaisia mielipiteidenilmaisuja arvosteluna. Itse tiedän toimivani ihan riittävän hyvin.

Vierailija
6/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAsvattakaa naiset itsetunto, ja seiskää valintojenne ja tekojenne takana, niin ei ole väliä jos joku arvostelee.

Ja silloin kun se arvostelu ei "osu ja uppoa", sitä ei kukaan kauaa jaksa tehdäkään.

Vierailija
7/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. perhepeti systeemistämme.

"sisäsiistiksi" opettamisesta.

Kurinpidosta (joka ei muuten ole mitään natsimeininkiä)

Näin muutaman ens alkuun mainitakseni

Vierailija
8/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitain juttuja (esim. perhepetiä, kiinteiden aloittamista nykysuositusten mukaan 6 kk:n iässä, pitkää imetystä jne.) on joku silloin tällöin ihmetellyt, mutta en ole sitä kokenut mitenkään arvostelevana. Kyllähän asioista voi olla erilaisia näkemyksiä ilman, että se on toisen äitiyden arvostelemista.

Vierailija
9/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, joskus neuvolassa täti vähän ihmetteli, että _vieläkö_ imetän, kun lapsi oli yli 1v. Sanoin, että, kyllä, imetän, ja aion imettää juuri niin kauan kuin haluan.

Ei ole sitäkään ihmetelty sen enempää.

Vierailija
10/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan olis arvostellu yhtään mistään. hämmentävää kyllä. tai sitten en oo vaan kuunnellu :)

Vierailija
11/11 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että kävin lapsivesitutkimuksessa, iästä (olin lähemmäs 40 v.), kiinteiden aloittamisesta liian varhain, lapsen syöttämisestä liian tiuhaan, lapsen liian hienoista vaatteista, liian aikaisesta hoitoon viemisestä mm.