Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, harmittaa... mitä tämä nyt taas on?

Vierailija
09.10.2009 |

Eli parisuhde-vuodatusta... Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä noin 10 vuotta. Paljon ihanaa koettu yhdessä, kaksi lasta ja asiat olleet aina melko hyvin. Välillä on vähän suurimpia kulmia hiottu, mutta aina olen voinut luottaa häneen, on viihdytty yhdessä, seksi on sujunut jne.

Noin puoli vuotta sitten huomasin, että mieheni salailee minulta jotain; tuli puheluita, tekstiviestejä ja s-posteja, joita tietoisesti peiteltiin minulta ja osa menoista "jäi vaille selitystä" (=ei ollut selkeää vastausta missä oli ollut ja kenen kanssa tai "tarina" saattoi muuttua). Jonkin ajan kuluttua selvisi, että mies oli alkanut pitää tiiviisti yhteyttä naispuoliseen työkaveriinsa, jonka kanssa ei aiemmin ollut mitenkään erityisen läheinen. Tämä tapahtui eräiden firman illanistujaisten jälkeen. Miehen selitys oli, että olivat huomanneet olevansa samanhenkisiä ja ystävystyneet, ei muuta. Minulta oli salaillut, koska ei tiennyt miten reagoisin. (mikä ihmetytti, koska en ole aiemmin ollut pahemmin mustasukkainen ja miehellä on toki muitakin naispuoleisia ystäviä ja työkavereita) Asiasta puhuttiin ja uskoin selitykset. Sovittiin, ettei "salaile" yhteydenpitoa jne. ettei minun tarvitse epäillä. Jos ovat vain ystäviä, niin se voi olla avointa ja minäkin kenties joskus tapaan ko. ihmistä.

Nooh... Asia on tasaantunut ja yhteydenpito minun näkökulmastani ollut "normaalia", mutta tänään selvisi, että mies on nyt kahteen kertaan ollut tämän naisen kanssa samalla seminaari-matkalla (muitakin heiltä töistä toki mukana). Olleet siis yön yli-reissuja ja toki iltaa vietetty pitkän kaavan mukaan siinä samalla. Molemmilla kerroilla mies kertonut reissusta ja ihmisistä, mutta "unohtanut" mainita, että myös tämä nainen on ollut mukana... Toisella kertaa jopa jakaneet hotellihuoneen.

Nyt ahdistaa ja v****taa oikein kunnolla. Mies ei vielä tiedä, että tiedän, enkä tiedä miten asian ottaisin puheeksi ja hirvittää mikä vastaus sieltä tulee... Mietin vain, että olenko tyhmä, jos jotain selityksiä uskon...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuulostaa aika pahalta:(

Vierailija
2/2 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epäilyttävältä vaikuttaa, siihen nähden olet kirjoittanut harvinaisen selvästi ja harkitusti. Omaat hyvän itsetunnon, itse olisin täysin hermoromahduksen partaalla.

Ohjeet miehisestä näkökulmasta: hieman bluffaa, kerro miehellesi että tiedät heistä ja seminaarimatkoista, mutta haluat TOTUUDEN mieheltä, VAIN TOTUUDEN MITÄÄN SALAAMATTA. Kerro että olet ehdoton asiassa. Varaa sen verran aikaa, että miehellä ei ole mahdollisuutta tiedustella toiselta mitä hänen pitäisi kertoa.

Vain miehesi/ työkaveri voi kertoa totuuden.

Ole valmis siihen, että olet nyt jäänyt kakkoseksi, mutta ehkä asiat vielä korjaantuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän