Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Miksen onnistu lähettämään valokuvia sähköpostitse(gmail)??

Vierailija
09.10.2009 |

Minun pitäisi siis lähettää sähköpostina (gmaililla) valokuvia, jotka olen mielestäni tallentanut ihan asianmukaisesti tiettyyn kansioon, mutta kun yritän liittää tuota kansiota liitetiedostona sähköpostiini, niin se kansio ei suostu "avautumaan" liitetiedostoksi, vaan kone herjaa tiedostonimestä (johon valikkoon ei tule mitään nimeä, vaikka olen tuon kansion tallentanut tietyn nimiseksi) ja kun kirjoitan tuohon tiedostonimivalikkoon vaikkapa sen kansion nimen, johon olen tuon valokuvakansion vielä tallettanut, niin herjaa vaan, ettei tunne tuollaista tiedostoa (vaikka se tiedosto siellä on).

Ymmärsitteköhän tästä sepustuksesta mitään? MIllä ihmeen konstilla saan liitettyä ne kuvat sähköpostiin, kun pitäisi välttämättä lähettää ne . Auttakaa tumpeloa...

Kommentit (10)

1/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitä yksittäiset kuvatiedostot.

Vierailija
2/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuvia on 10 kpl (eikä siinä kansiossa ole mitään muuta).

Huh, siitä on jo vuosia, kun viimeksi olen lähettänyt valokuvia sähköpostitse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun "Attach a file", voit valita useita kuvia pitämällä pohjassa samalla kun klikkailet tiedostonimiä.

Vierailija
4/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tosiaan ainakin yksitellen noita kuvia lähetettyä, mutta en vieläkään käsitä, kuinka se kaikkien kuvien yhtäaikainen lähettäminen tapahtuu?

En löytänyt mistään tuota attach a file-hommaa...

Ap

Vierailija
5/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikein olet liittänyt tiedostoja viestiin, jos et ole tätä huomannut?

Vierailija
6/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Attach a File" -linkin vieressä on klemmarin kuva.

7/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmailia selaimella, käytäthän?

Vierailija
8/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"liitä tiedosto", joka mulla ainakin on siinä aihe-valikon alapuolella? Mutta en vieläkään käsitä, että miten ihmeessä saan ne kaikki kuvat yhtä aikaa liitetiedostoon..?

Ap

Vierailija
9/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaat sitä Attach a File -kohtaa (tai vastaavaa suomenkielistä), jolloin avautuu tiedostonvalintaikkuna. Painat Ctrl-näppäimen pohjaan ja klikkailet tiedostojen nimiä vuorollaan niin, että kaikki haluamasi kuvatiedostot tulevat valituiksi. Painat OK, ja kuvasi liitetään sähköpostiviestiin.

t. 6

Vierailija
10/10 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10:n ehdotus tiedostojen zippaamisesta on muuten hyvä idea, 10 kuvan viesti voi muuten olla vähän turhan kookas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi