Joka toinen testi plussaa, joka toinen miinusta??
Moikka,
osaako joku kertoa noista testeistä, kun mulla on edellisestä kerrasta jo niin kauan (2003)?
Tein eilen aamulla predictor testillä haalean plussan, päivällä (toki laimeammasta virtsasta) clearbluella negatiivisen. Tänään aamulla aamuvirtsasta predictorilla taas haalean plussan ja tunti sen jälkeen apteekin raskaustestillä negatiivisen...ei sovi mun luonteelle tämmöinen epävarmuus, apua!! Menkat olisi pitänyt alkaa viime sunnuntaina.
Kommentit (3)
Veikkaan ite kans,et ku ekasta testistä vain tunti aikaa,niin virtsa sen verran laimeaa,ettei välttämättä silloin näy. Mut plussa se on haaleakin plussa,kuhan tulee testiajan sisään!:)
Itse tein aamuvirtsasta Clearbluella melko vahvan plussan muistaakseni samana päivänä,ku menkkojen olis pitäny alkaa. Toisilla se kestää ennen ku plussa tulee selkeänä...ja testien herkkyyksissä on eroja. Mut mitä jos tekisit jollain muulla kuin Predictorilla testin aamulla,ni olis varmaan enempi vertailukelpoinen.:)
Ajattelin hakea apteekista jotain sellaisia superherkkiä testejä vielä ja mennä terkkariin verikokeeseen, pää hajoaa kun on niin malttamaton :-)
Edelliset synnytykset tosiaan 2000 ja 2003, alkais taas olla tyhjä syli vapaana vauvalle..
elikkä vuonna 2002.. oho onpas siitä sitten jo aikaa.. ekaks tein jonkun testin ja näytti negaa menkat tais silloin olla pari päivää myöhssä, mut sit ku tein predictorilla testin josta tuli plussaa, menkat tais olla silloin myöhässä reilun viikon verran vai olisko ollu jo pari viikkoa myöhässä.