Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksoistytöille nimet.. Valitakko ennemmin aika samanlaiset vai tarkoituksella ihan erilaiset?

Vierailija
05.10.2009 |

Kauhean vaikea päästä sopuun KAHDEN lapsen nimestä yhtäaikaa, kun aikaanan sen yhden esikoisenkin nimestä väännettiin viikkokausia ;)

Nyt vahvoilla olis seuraavat:

Aino Erika

Kaisa Helena

Milla Ilona

Saara Emilia

Helmi Eerika

Roosa Eveliina

Erika Hannele

Sofia Matleena

Iida Jasmiina

Katri Emilia

Tuossa siis sekä minun että miehen top 5-nimet.

Mitkä kaksi nuista valita? Minulla on yksi ylutse muiden, tuo Saara Emilia -mutta se on yhdistelmä, josta mies pitää noista vähiten! Toinen tytöistä on ristiverinen, toinen aivan vaalea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miettisi niiden yhteen sopivuutta, paitsi ehkä mielummin niin etteivät olisi ihan kauhean samanlaiset. Noista nimistä valtaosa on ihan kivoja, ehkä Aino ja Kaisa, jos pitäisi valita kaksi kivointa, mutta laittaisin eri toiset nimet Aino Matleena ja Kaisa Emilia.

Vierailija
2/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Emilia on noista ehdottamasti kivoin minustakin. Seuraavaksi kivoin on joko tuo Kaisa Helena tai Aino Erika.

Kun tytötkään ei ole identiset, niin ei kai nimien tarvitse olla samankaltaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei sitä.

Kaisa ja Katri ovat saman nimen (Katariina) muotoja, joten siksi näistä toinen ei jos toinen kyllä.

Ei yhdistelmää Saara ja Sofia, liian samantyyliset.

Minusta mukavimmat yhdistelmät olisivat:

Kaisa Helena ja Iida (joku muu kuin Jasmiina) esim. Iida Eveliina (tai Erika)

Kaisa Helena ja Milla Ilona (vaikka toiset nimet: Ilona ja Helena saman nimen mukaelmia)

No, minun mielipiteeni ymmärtänee, kun omista tyttäristä yksi on Kaisa. :-D

Vierailija
4/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Matleena

joten Saara Matleena ja vaikka Aino Helena tulis varmaan meillä, mutta näissähän ei tule nuo toiset nimet teidän listanne mukaan

Vierailija
5/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Matleena

joten Saara Matleena ja vaikka Aino Helena tulis varmaan meillä, mutta näissähän ei tule nuo toiset nimet teidän listanne mukaan

Vierailija
6/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Emilia ja Milla Ilona, tosin minä tykkäisin enemmän yhdistelmästä Milla Eveliina.

Vierailija
7/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aino ilona ja iida emilia

Vierailija
8/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin oli yksi tyttö ihan mustatukkainen ristiäsissä, eikä paljon vaaleampaa 9-v voisi ollakaan.

Musta kivoimmat ovat:

Kaisa Helena ja Katri Emilia. Jos ovat kummatkin nimistä 1, niin eikö se kävisi?

Vierailija
9/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi tukka vauvaiän jälkeen oli vaaleista vaalein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi