Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvapop

Vierailija
04.10.2009 |

onko kenelläkään kokemusta liikkeestä nimeltä vauvapop? huomasin ohi ajaessa että sellainen oli ilmestynyt petikkoon ja mietin kannnattaako käydä tutustumassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää työntekijöiden kohtelua..

Vierailija
2/7 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapop ideaparkista saa huonoa ja tyrkyttävää palvelua. Eikä muutenkaan asiakaspalvelu ollut hääppöistä. Ihme kun koko pulju on edes pystyssä. Ystäväni sai järkkyä palvelua enkä halua itsekkään enää käydä siellä. Meille tulossa vauva ja ostamme vaunut kyllä muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkky paska paikka. Ei kannata mennä asioimaan sinne!!

Vierailija
4/7 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,että kun on muillakin niin huonoa kokemusta eikä täälläkään sen parempaa. Kohtelevat asiakkaita huonosti ja varsinkin jos on jotain negatiivistä. Kuulin kerran vierestä kuinka myyjä (vaaleat pitkät hiukset) puhui töykeästi asiakkaalle,Lähdin itse heti pois,enkä mene sinne enään. Luulevat vissiin että heillä kauppa käy vaikka "muutamaa" kohtelevat noin. Menkää tampereelle babystyleen tai vauvatalo johannaan. Kaikki sujuu paremmin.

Vierailija
5/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt riidellyt Vauvapop,ideapark kanssa 2vkoa ja sieltä saa aivan järkyttävän huonoa palvelua. Kyllä sillon kun asiakas on ostamassa jotain heiltä niin palvellaan niin hyvin että...! Sieltä syytetää asiakasta,ei kertakaan pahoitellut vaan isketään päälle. Pitävät asiakkaita tyhminä ja ali-arvoisina. En mene enää koskaan ostamaan sieltä mitään,eivät saa minulta senttiäkään rahaa enään ja tämän kokemukseni olen myös kertonut monille ystäville eivätkä hekään enään mene. Ja taisin muuten kovalla äänellä puhua kyseisestä paikasta myös täysinäisessä bussissa että vielä sellaset 30-40 ihmistä kuuli minkälaista palvelua sieltä saa!!

Vierailija
6/7 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palvelukokokemus myös itsellä. Takuuasiat eivät hoidu kunnolla.

Vierailija
7/7 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu on siihen asti ok kun olet ostamassa siellä jotain mutta auta armias jos on jotain vikaa tuotteessa jne. Työntekijä huusi minulle puhelimessa ja omistaja Sonjan käytössä oli myös ala-arvoista ja perseestä. Olemme mieheni kanssa kaikille ystävillemme kehottaneet pysymään pois kyseisestä liikkeestä ja ovat onneksi niin tehneet ja suurin osa myös laittanut viestiä eteenpäin. Onneksi liike on mennyt konkkaan!!!