Kirppispöydän vuokra 35e/vko! Siis miten voi olla
Kommentit (26)
Lastentarvikekirppis (myös keskustassa) 27e/vko.
Jos mahdollista, ota paikka puoliksi kaverin kanssa niin ei kirpaise niin pahasti..
Tuntuuhan se aika kovalta hinnalta, mutta toisaalta kirppisyrittäjänkin pitää elää, ja jos on hyvä kirppis niin mieluummin maksan vähän enemmän.
Itse olen saanut yleensä parin viikon myynnistä silti vähintään 200e voittoa, joten ihan ok pöytävuokra siihen nähden..
Mutta on pienehkö kuntakin,joten myyntikin vähäisempää kuin jossain isossa kaupungissa.
En uskalla ottaa pöytää tuolla hinnalla, koska pelkään jääväni tappiolle. Myytävää kun ei ole ihan älyttömästi, vaikka kaikki on kyllä laatukamaa. Esimerkiksi hyväkuntoisia merkkifarkkuja seitsemät, Marimekon lakanasettejä kolme paria, Hannasin sisustustauluja, Kivi-tuikkuja jne. Ärsyttää kun tavarat pyörivät kaapeissa tyhjänpanttina :(
kun kaupungissa. Ja vilkaises vähän kirppiksen aukioloaikoja ja henkilökunnan määrää, kuluja, kuluja, kuluja yrittäjälle.....
Pidin just pöytää 2 viikkoa ja pöytävuokran jälkeen jäin voitolle muutamaa euroa vaille 300. Ihan tavallinen kolmilapsinen perhe ollaan ja lähinnä lastenvaatteita möin. Kallein tuote taisi olla hyväkuntoinen Ticketin haalari (10 e), muista vaatteista pyysin kai maksimissaan 3 e, jos siis olivat tosi priimaa. Muutamat kengät toin takaisin kotiin. Ihanaa oli päästä vähän nurkkiin kertyneestä tavarasta eroon.
ja sielläkin viikko on sen 35 euroa, mutta jollen saa edes sitä kasaan sen viikon ainkana maksan vain 20 euroa pöydästä... =)
oli näköjään nostanut 35 e -> 39 e,minusta aika suolainen hinta 6 päivästä.
missäpäin vain. Varmasti hinnat nousevatkin vielä, kun lama tulee ja kaikki ryntäävät kirppiksille myymään roinaansa henkensä pitimiksi
:(
ja ihan kaupungissa asutaan...ei maalla
Kirppispöydän vuokra 35e/vko! Siis miten voi olla noin paljon? :O
Paljonko teidän lähellä?
Normihinta, normihinta!
n. 30 e riippuen pöydän sijainnista hallissa ja koosta. Lisäksi n.10% myyntiprovisio.
Olen saanut n. 150-200 e voittoa nyt kolme kertaa kun olen ollut myymässä. Viikossa kuitenkin myy tosi paljon. Ihan lastenvaatteita pääasiassa olen myynyt ja jotain astioita mitä nyt on jäänyt yli.
Lastenvaatteet, Arabian astiat ja harrastusvälineet tuntuvat kirppiksillä liikkuvan, aikuisten vaatteet ei niinkään.
Halvin pöytävuokra vilkkaimmalla kirpparilla.
Mille kirpparille täällä kannattaisi tavaroita viedä, eli millä kävisi parhaiten kauppa?
Vasta vähän aikaa sitten muutettu tänne niin en vielä tiedä mikä paikka olisi paras, enkä taida kaikkia kirppareita olla vielä löytänytkään, mutta tavaraa olisi jonkin verran nurkissa lojumassa
n. 30 e riippuen pöydän sijainnista hallissa ja koosta. Lisäksi n.10% myyntiprovisio.
Olen saanut n. 150-200 e voittoa nyt kolme kertaa kun olen ollut myymässä. Viikossa kuitenkin myy tosi paljon. Ihan lastenvaatteita pääasiassa olen myynyt ja jotain astioita mitä nyt on jäänyt yli.
Lastenvaatteet, Arabian astiat ja harrastusvälineet tuntuvat kirppiksillä liikkuvan, aikuisten vaatteet ei niinkään.
Meillä 15 € viikko ja 55 € kuukausi. Ja keskikokoinen kaupunki ja kirppari ihan keskustassa
Jaa-a, no kai se sitten ei olekaan kiskurihinta, kun nyt näen mihin vertaa.. Vantaalla tämä.
Mille kirpparille täällä kannattaisi tavaroita viedä, eli millä kävisi parhaiten kauppa? Vasta vähän aikaa sitten muutettu tänne niin en vielä tiedä mikä paikka olisi paras, enkä taida kaikkia kirppareita olla vielä löytänytkään, mutta tavaraa olisi jonkin verran nurkissa lojumassa
n. 30 e riippuen pöydän sijainnista hallissa ja koosta. Lisäksi n.10% myyntiprovisio. Olen saanut n. 150-200 e voittoa nyt kolme kertaa kun olen ollut myymässä. Viikossa kuitenkin myy tosi paljon. Ihan lastenvaatteita pääasiassa olen myynyt ja jotain astioita mitä nyt on jäänyt yli. Lastenvaatteet, Arabian astiat ja harrastusvälineet tuntuvat kirppiksillä liikkuvan, aikuisten vaatteet ei niinkään.
En hirveästi harrasta kirppareita, mutta itse olen käynyt Seppälän kirpputorimarketilla myymässä - tai siis ottanut pöydän viikoksi. Tiesin paikan vuosia, mutta näytti jotenkin nuhjuiselta ulospäin ja kesti mennä sisään :) Kerran sitten menin ja löysin kertalaakista kaikkea fiksua - paikka on niin iso, että kaikkea roinaa mahtuu joukkoon aivan hurjasti, mutta yleensä aina myös jotain fiksua :) Otin pöydän periaatteella "ei se kolmekymppiä tapa jos ei mene kaupaksi". Olin tosi skeptinen, mutta huomasin, että esim. lasten merkkivaatteetkin menivät kaupaksi ihan hyvään hintaan, sama kuin huutiksessa. Voitto yllätti ihan tosissaan.
Jyväskylässä on myös Vaajakosken keskustassa joku kirppis jossa en ole koskaan käynyt. Sepänaukiolla (siinä Viitaniemen ja keskustan välissä, Harjun kupeessa, Ammattiopiston "pihassa" on kesäviikonloppuisin päiväkirppis johon voi mennä myymään. Lisätietoa löytyy jkl kaupungin sivuilta.
Tässä linkki Seppälän kirpparille:
http://www.taloustori.fi/
Pidin pöytää äskettäin kolme viikkoa ja voittoa sain lähes 400 euroa. Myin aikuisten ja lasten vaatteita, kirjoja ja lasten dvd-elokuvia.
Olen laihduttanut ja myin ison kasan vanhoja vaatteitani. Ne menivät tosi hyvin kaupaksi.
on melkeen 50 e viikko + provikat.