Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat! Mitä herkkuja sallitte itsellenne?

Vierailija
01.10.2009 |

Pidätkö karppaaja herkuttelupäivää jolloin sallit itsellesi jotain makeaa tai vaikkapa nopeita hiilareita? Kuinka usein ja millä tapaat herkutella?

Mä olen nyt taas karppaillut kuukauden verran. Ihan hienosti menee paitsi että makeanhimo on taas palannut luokseni:(. Eilen teki niin mieli jotain makeaa illalla, no otin pari karkkia ja sillä sain menemään ohi.

Olen kyllä uskomattoman sokeririippuvainen:(. Mun paheeni ovat olleet juuri keksit ja pulla iltapäivällä sekä suklaa ja karkit iltaisin telkun ääressä:(.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieti mikä päiväruuassasi aiheutta tuon makenahimon.

Liika hiilari?

Kofeiini?

Xylitol tai muu makeutusaine pienissäkin määrin?

Jokin tietty ruoka-aine?

Vierailija
2/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ehkä syön niitä liian vähän? Aamulla syön vain yhden ruisleipäviipaleen, enkä päivän aikana syö muuta kovin hiilaripitoista. Yhden hedelmän ehkä?

Xylitolia en käytä, kahvia kyllä juon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos syöt vähähiilarisen ruuan lisäksi vielä leivän ja hedelmän niin syöt todella paljon hiilareita eikä juuri mitään niinkuin luulet ;)

leipä ja hedelmä pois ja hiilarit about 20-50gr/pv niin luulis naminälän kaikkoavan....

Vierailija
4/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syön todellakin YHDEN 100 % ruisleipäiviipaleen päivässä, aamulla. Voin päivän aikana syödä omenan, en aina kuitenkaan.

Tämän leipäviipaleen otin mukaan ruokavalioon n. viikko sitten. Sitä ennen olin ilman leipää 3 viikkoa. Oli mulla silloinkin sama makeanhimo päällä.

Miksi pitäisi olla kokonaan ilman makeaa? En oikein usko sellaiseen yhtään, koska mielestäni elämässä pitää saada olla nautintojakin. Haluan noudattaa tätä vähän soveltaen:).

Siksi kyselenkin mitä muut sallitte itsellenne ja kuinka usein?

Ehkä et itse ollut kovin makeanhimoinen aikaisemminkaan? Kaikkihan eivät ole, esim. mieheni ei mitenkään makeaa kaipaa, mutta sipsit ovat taas hänen paheensa:).

Vierailija
5/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sallin itselleni viikonloppuisin.

Vierailija
6/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoa halutaan pudottaa niin karsitaan alussa pois kaikki mahdolliset hiilarit, mutta kyllähän ne palautetaan takaisin ruokavalioon hyvien hiilareiden muodossa! Tämähän on eri asia kuin Atkins, jossa hiilareita vältetään kokonaan.

Itsekään en usko siihen että hiilareita voisi välttää kokonaan koko elämänsä ajan.

Kun mulle iskee makeanhimo niin syön ehkä pari karkkia, se riittää. Eikä tämäkään joka päivä. Lisäksi voin herkutella kunnolla kerran viikossa.

Vierailija
7/9 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla hyviä sokerittomia salmiakkeja ja sitä tummaa suklaata on nykyään todella hyviä makuja. Jäätelöäkin löytyy sokerittomana eli näillä eteenpäin:)

Vierailija
8/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkeistä kiittäen :)

Vierailija
9/9 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tykkää mintusta kuten minä siis:). Ja kaksi palaa tuota suklaata riittää kyllä eikä tee enää mieli makeaa. Samaten punaviinilasillisen sallin itselleni pari kertaa viikossa, oikeat karppaajagurut taitavat muuten juoda punaviinia joka päivä koska se on niin terveellistä!

Minä pidän näin perjantaisin herkuttelupäivän. Ajattelin jopa syödä muutaman palan tavallista suklaata:). Just näin se toimii, vähän voi sallia itselleen tavallisiakin herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi