Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulvilan surma oli alkanut jostain ihan vähäpätöisestä asiasta

Vierailija
01.10.2009 |

tyyliin roskapussin vieminen. Miten voi olla naisella pinna niin kireällä, että pystyy tekemään noin raa´an teon? Mitä siellä on ollut taustalla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei elämässä ole muuta ku koti, mieli järkkyy helposti. Ajatelkaa nyt Mikkoskaakin.

Vierailija
2/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tarkoita että teon hyväksyisin.

Itse olen aikalailla samanlaisessa elämäntilanteessa kuin A.A oli.

Ison lapsikatraan kotiäiti, sosiaaliset suhteet lähinnä netissä kun ei aikaa tai mahdollisuutta juuri muuhun ole. Hoidan yksin lapset ja kodin, mies luo uraa.

Meillä oli vasta mieheni kanssa jättiriita ihan pienestä mitättömästä asiasta, ei kajottu toisiimme eikä teräaseita käsiin otettu mutta valtava riita kuitenkin. Aiheena oli kodin sekaisuus.

Osa lapsista oli sairaana, kaikki kiukuttelivat, ruoka ei kelvannut, mieheni asioita piti hoitaa, aikuiskontaktia ei ollut pitkiin aikoihin ollut, itsekkin olin hiukan flunssainen, pihatyöt odotti tekijää, talo oli sekaisin ja vaikka kuinka siivosin niin lapset samaa tahtia sotki toisesta päästä. Koko päivänä en ollut istunut kuin aamukahvin verran, yöunet oli olleet katkonaiset jne. jne. ja mies tuli illalla kotiin ja ensimmäiseksi sanoi, että voisit siivota! Siivosin silloin juuri keittiötä, tyhjensin tiskikoneen, pyyhin pöydät yms. sain homman tehtyä ja menin leluja keräämään toin jotain keittiöön ja kas mies oli syönyt ja jättänyt likaiset astiat pöytään, tyhjän makkarapaketin ja maito purkin samoin. Kilahdin! Ja jos olisin väkivaltaisuuteen taipuvainen olisin saattanut vaikka lyödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kirjoituksesta! Täällä kans ykx äitiriepu, puhaltaa..puuh..mistä sais voimaa katastrofin keskellä!

Minua auttaa huumori.Paula koivuniemen laulun sanoin:...Kuuleeko yö...kuuleeko yö..kun kaikilla muilla on niin kiire,ja miestäkin aina vaan nukuttaa ja hommia riittää hereillä ollessa joka minuutille.

Vierailija
4/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari muutakin kotiäitiä päästää ukostaan ilmat pihalle, niin kyllä teille alkaa ymmärrystä ja tukitoimia löytyyn!

Vierailija
5/5 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitin jo toisessa ketjussa ystavani miehesta, joka muuttui ihan monsteriksi kun ystavani jai kotiin.

Esim. suihuun mennessaan mies vain riisui vaattensa ja jatti ne lajaan keskelle kylpparin lattiaa. Ystavani oli kylla enemmankin orja kuin vaimo ja puoliso.

Miehet kai luulee, etta aiti kotona laiskottelee ja vetaa lonkkaa. Kyllahan se koti sotkeutuukin enemman, kun siella paivan aikaan tehdaan kaikenlaista.