Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asiakaspalvelija (tässä tapauksessa poliisi) katsella asiakastaan "sillä silmällä"?

Vierailija
28.09.2009 |

Minä tunsin oloni erittäin kiusaantuneeksi, kun poliisi ei saanut silmiään irti rinnoistani. Ja kyse oli siis tilanteesta, jossa olin hälyttänyt poliisin avuksi hankalaan tilanteeseen. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatissa, kaikkein vähiten juuri poliisit, ambulanssikuskit ja palomiehet ym. jotka auttavat ihmisiä hädän hetkellä. Siinä tilanteessa pitää osata olla erittäin hienotunteinen, vaikka asiakas olisi kuinka hemaiseva ja juoksisi alastomana auttajan syliin.

Sinuna harkitsisin huomautuksen tekemistä poliisin esimiehelle.

Vierailija
2/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltämättä molemmat palomiehet vilkaisivat minua aika merkittävästi sisään tullessaan. Mikään hengenhätä ei ollut kyseessä, lähinnä varotoimi. Mutta se oli vain hyvin lyhyt vilkaisu, jonka jälkeen he palasivat täysin ammatin vaatimaan kuosiin.

Samanlaisen merkittävän katseen olen saanut kerran myös lapsen neuvolalääkäriltä. Mutta hänkin kokosi itsensä saman tien.

En pahastunut kummastakaan tapauksesta, koska minusta tuollainen on lähinnä spontaani reaktio, ei tarkoituksellista tuijottamista. Pääasia, että kokoavat itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse on tärkeä väline. Auktoriteetti on se jonka silmät räpsähtää viimeisenä.

Myös katseen kohdistusta ei mihinkään harjoitellaan. Eli kyseinen konstaapeli ehkä käytti tätä.

Hän ei varsinaisesti katsonut rintojasi vaikka sinusta tuntui sille.

Hän katsoi lävitsesi. Testaa kun katsot alespäin niin näet laajemman alueen mahdollisesti kiellettyjä asioita yms..

Vierailija
4/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tuijotella tietenkään, mutta opettele suomea..

Vierailija
5/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä jouduin maijan kyytiin ja ennen sinne nousemista suorittavat armaat poliisisedät sen kopeloinnin (onko teräaseita ja sen semmoista) ja miksiköhän ihmeessä rintojani puristeltiin????

Olin ollut porukalla juhlimassa ja joku toope oli sekoillut-->poliisi paikalle ja kaikki "kamarille".