Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua kuukautismainen tunne kohdussa rv35??

Vierailija
23.09.2009 |

Tuollainen erikoinen tunne on ollut parina päivänä, mitään vuotoa ei ole ollut ja vauva liikkuu normaalisti. Tunne on siis samanlainen kuin silloin kun kuukautiset ovat alkamassa.

Onko muilla ollut tällaista ja mistä se johtuu? Onko vaarallista ja miten sen saa loppumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtukin on jo aika iso ja voi olla ihan viattomiakin kolotuksia. Jos jatkuu, käy lääkärissä.

Vierailija
2/3 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi molemmat synnytykset "menkkojen kivuilla". Lievää jyhmintää, särkyä...sitä n. vrk ja sitten jo supistukset alkoivatkin...ja supistuksien alkamisesta n. kahden tunnin päästä oli lapsi jo ulkona...käy näytillä....mulle sanottiin sen jyhminän olleen kypsymistä ja avautumista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan tuota jatkunut jo viikoilta 30-31. Makasin osastollakin 3 päivää. Mulle lääkäri sanoi, että voivat olla avaavia kipuja tai sitten vaan hitaasti avaavia kipuja.

Siihen käsitykseen kuitenkin tulin, että just nää menkkakivut kypsyttelevät kohdunsuuta. Viime vkolla irtosi limatulppaa 34+1. Tänään 35 vkoa täynnä. Viime yönä kärsin taas tavan jomotuksista. Ei mitään säännöllistä kuitenkaan.

Vähän epäilisin, ettei tää vauva masussa jaksa laskettuunaikaan asti.

Niin ja jos kipu on sellaista, ettet sitä siedä.. Panadoli on mulla ainakin auttanut.