Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon karkkiriippuvuudesta?

Vierailija
15.09.2009 |

ajattelen karkkia päivittäin. Syön sitä monta kertaa viikossa.

Paino ongelmia ei ole (vielä), mutta ärsyttää kun aina on karkit mielessä ja voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon. Muuhun makeaan minulla ei ole tälläistä riippuvuutta, vaikka makeasta pidänkin.

suunnittelen karkkilakkoa, saa nähdä onnistuuko. Olen lopettanut tupakoinnin kerran ja sekin oli helpompaa kun tämä karkista luopuminen :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sokerin ja valkoiset vehnäjauhot pois, lisäksi perunan, riisin ja pastat. Lisäsin ruokaan paljon kuituja ja proteiineja. Makeanhimo (siis karkin himo) hävisi muutamassa viikossa. Painokin on pudonnut.

Vierailija
2/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jälkeen ei tee edes mieli.

Alkuun syö lusikallisia vaikka kinuskikastiketta (jätskin lisuke) on niin makeaa että ällö tulee siitä :D eikä muuta tee mieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat sitä edes kuukauden, jää makeanhimo itsestään pois. Tai ainakin vähenee huomattavasti.

Itse aloitin karppaamisen juurikin karkinhimon vuoksi. Makeita leivonnaisia ja limppareitakin meni ihan liikaa. Keikuin ylipainon rajoilla.

Pidän mässäilypäivän kerran viikossa tai kahdessa. Mutta enää ei tee mieli ostaa suklaalevyä tai jättikokoista irtokarkkipussia vaan käyn mieluummin hakemassa lähigrilliltä suolaisen pizzan. Olen karpannut nyt 2 ja puoli kuukautta. Paino tippunut 6kg lisäämättä yhtään liikuntaa.

Usko pois. Karppaaminen kannattee vaikkei olisikaan paino-ogelmia.

Vierailija
4/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaamista olen kerran koittanut, mutta koin sen liian vaikeaksi.

Taidan kuitenkin yrittää uudelleen :)

ap