Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän voisin tilata jumppakuulat?

Vierailija
14.09.2009 |

Joskus 6-7 vuotta sitten tilasin smartballssit. En ole moneen vuoteen niitä käyttänyt ja luulen että ovat vähän isot. Eli en ole ihan alottelija.

Olen aina silloin tällöin jumpannut supistelemalla mutta vois olla tehokkaampaa kuulien kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani tilasin aikoinani net Anttilasta. Ja sitten ne toiset kaalimato. com osoitteesta. Kannattaa valita silikoniset ja narulliset aloittelijalle. Myöhemmin voi siirtyä irrallisiin ja haasteellisimpiin.

Vierailija
2/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 6-7 vuotta sitten tilasin smartballssit. En ole moneen vuoteen niitä käyttänyt ja luulen että ovat vähän isot. Eli en ole ihan alottelija. Olen aina silloin tällöin jumpannut supistelemalla mutta vois olla tehokkaampaa kuulien kanssa.

Todella hyvät löysin netin kautta (intiimi.fi os.) heavy metall nimiset. Jotain 2,5cm ja juuri sopivan painoiset. Hinta oli 15€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko nuo mulle hyvät? Itselle on se 3,5cm liian isoja.

ap

Joskus 6-7 vuotta sitten tilasin smartballssit. En ole moneen vuoteen niitä käyttänyt ja luulen että ovat vähän isot. Eli en ole ihan alottelija. Olen aina silloin tällöin jumpannut supistelemalla mutta vois olla tehokkaampaa kuulien kanssa.

Todella hyvät löysin netin kautta (intiimi.fi os.) heavy metall nimiset. Jotain 2,5cm ja juuri sopivan painoiset. Hinta oli 15€.

Vierailija
4/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko nuo mulle hyvät? Itselle on se 3,5cm liian isoja. ap

Nämä on jo toiset kuulat ja aloittelin vähän isommilla. En ole synnyttänyt, mutta ikää 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän