Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen sopiva ikä: miehen ikä jaettuna kahdella + 7 vuotta

Vierailija
01.09.2009 |

Yök.

30-vuotiaalle miehelle sopivin olisi 22 v.

40-vuotiaalle 27 v.

50-vuotialle 32 v.

Johan sitä joutuis mies alati vaihtamaan sopivampaan.

"Naisen sopiva ikä on Kiesin mielestä määritelty hyvin Naisen oppaassa, joka on painettu vuonna 1948: se on miehen ikä jaettuna kahdella ja ynnättynä seitsemällä. Kiesille, 59, sopivan ikäinen nainen on siis 36–37-vuotias."

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää etsiä joku 13 v mua nuorempi :)

Vierailija
2/10 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko juttu täynnä. Onko tuo mies tullut hulluksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta, mitä olettaa viisikymppiseltä Audi-mieheltä... ;)

Vierailija
4/10 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäydyn provosoitumasta vanhuuden kynnyksellä olevan Audi-miehen huppanoinnista :D

Kyllähän sitä oikeasti löytyy naisiakin, jotka ajattelevat samoin kuin tuo mies. Ja kas, vakka kantensa valitsee.

Vierailija
5/10 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo heppu on tulkinnut sen kyllä päin prinkkalaa...

Tuo oma ikä jaettuna kahdella +7 -sääntö on kehitetty koskemaan sosiaalisesti hyväksyttäviä ikäeroja ja tuo siis ilmaisee sen ALIMMAN MAHDOLLISEN iän, joka kumppanilla voi olla niin että se olisi vielä sosiaalisesti hyväksyttävää, ei suinkaan mitään sopivinta ikää. Ja tuo ei koske vain naisten ikää, vaan pariskunnan ikäeroa ylipäätään!

Tuon tyypin malliin käännettynä se onkin ihan typerä, mutta normielämässä pitää jokseenkin paikkansa.

Vierailija
6/10 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin, viimeisin kirjoittaja oli oivaltanut asian oikein.

Vierailija
7/10 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi kuvitellakaan seurustelevani 30-vuotiaan miehen kanssa, aivan liian vanha minulle.

Ihan hyvä sääntö kyllä noin yleensä parisuhteissa, et alaraja on toi oma ikä jaettuna kahdella ja ynnättynä seitsemällä. Esim. itselleni siis alaraja on 18v, mikä onkin ihan pätevä.

Tosin toi yläraja on jo liian korkea, en kolmikymppistä haluaisi. 18-25v on mulle sopiva haarukka näin 22-vuotiaana.

T. N22 

Vierailija
8/10 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 15 vuoden ikäero on vielä täysin ok. Kaikki riippuu ihmisestä itsestään. Ikä on vaan numero. N25

Vierailija
9/10 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 06:14"]

En kyllä voisi kuvitellakaan seurustelevani 30-vuotiaan miehen kanssa, aivan liian vanha minulle.

Ihan hyvä sääntö kyllä noin yleensä parisuhteissa, et alaraja on toi oma ikä jaettuna kahdella ja ynnättynä seitsemällä. Esim. itselleni siis alaraja on 18v, mikä onkin ihan pätevä.

Tosin toi yläraja on jo liian korkea, en kolmikymppistä haluaisi. 18-25v on mulle sopiva haarukka näin 22-vuotiaana.

T. N22 

[/quote]

Näimpä on. En minäkään voisi kuvitella olevani 64-vuotiaan kanssa. Isänikin on nuorempi. Miehenibon 30v.

T. N39

Vierailija
10/10 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 ja mieheni 30, meillä tää toimii, mutta kuulostaa kummalliselta tuollaiset laskut ja määräykset. Ei kaikki ole samanlaisia 30 vuotiaana. Itsekin miellän että alle 25 vuotiaat olisi lapsellisia enkä alle sen ikäisten kanssa seurustelisi. Mutta antaisin mahdollisuuden koska aina siellä joukossa voi olla poikkeuksia, joten ei saisi yleistää..