Kestäisitkö olla naimisissa todella hyvän näköisen miehen kanssa?
Minä voin rehellisesti sanoa, että en. Olen itse niin epävarma luonteeltani, että kuolisin mustasukkaisuuteen.
Kommentit (16)
että mies olisi komeusasteikossa minua ylempänä. Jos se tuo ylimääräistä latausta muiden naisten taholta, niin ei kiva.
Tunnen työn kautta paljon miehiä, ja ei ne pelimiehet oo välttämättä komeita. Ketkä vaan saattaa sählätä mitä vaan... joten en kokis ulkonäön takia mitään epäluottamusta. Edeltävä miesystävä oli tumma ja komea, lemppasin pihalle, mutta ihan muista syistä kuin naisten huomio, pettäminen tai oma huono itsetunto..
meinaa se, miten mies itse siihen (ja sen aiheuttamiin reaktioihin) suhtautuu. Jos on selvästi tulkittavissa, että on ihan sairaan imarreltu komeudelleen kertyvästä huomiosta, niin en edes yrittäisi yhteiselämää.
mun mielestä toi siippa tuossa on keskivertoa paremman näkönen ja kylä kestän tämän... =)
on tehnyt nuorempana mallinhommia ja on edelleen todella komea. Iskuyrityksiä satelee baareissa ja työelämässäkin.
josksu hävettää ihan liikua sen seurassa kun kaikki töllää että miten toi on tuon saanut.
Hyvin kestän! Huonon näköisen kanssa en kestäisi.
Minulla on TODELLA komea mies. Itsekkin totta kai tavatessamme ajattelin että voi hyvänen aika, miten on komea mies:) Ja tottakai kaikki sen huomaa... jotenkin siihen kuitenkin "silmä tottuu" itsellä, ja välillä ärsyynnyn kommenteista miestäni kohtaan, ja saatan todetakkin että "joo joo, mutta onhan silläkin vikoja" :D Ja aina saa sietää esim. kassaneitien hymyilyt, kavereitteni pitkät katseet, ja yöelämässähän se on aivan todella räikeää se naisten lähestyminen, se on jotenkin hassua miten naiset kohtelee komeaa miestä ihan kuin itsestäänselvänä että siinä on "pukki", jota saa kouria, ehdotella jne... Eli vastaus on, että siedän ja en.:)
komean miehen ottanut ja toisaalta on tietysti välillä pieniä paineita kun olen vielä 2 vuotta vanhempikin. Luottamus kuitenkin pysyy, enkä nyt itsekään mikään kauhean ruma ole.
eikä häntä kukaan ole lähennellyt, mutta kommentteja puolitutuiltakin kyllä saa tyyliin "että miehesi pitäs alkaa malliksi", "hän on kuin Hollywoodista suoraan" ja kerran yksi kysyi että onko hän ajatellut alkaa Hunksin jäseneksi.. :D
Varsinkin vanhemmat naiset ovat hyvin avoimia ihailussaan.
5.
Ja tuntuu se aika vihdoinkin vaikuttavan myös hänen ulkomuotoon. Paitsi, että hän ikääntyy tosi charmikkasti : (
Luonteeltaan hän on äärimmäisen vaatimaton, mikä nostaa hänen komeutensa potenssi kaksi.
ja nautin siitä
sitä tosin en ymmärrä miksi sinä et kestäisi
Elän vielä parisuhteessa komean miehen kanssa joka on ihana flirttityyppi (siihen hänessä rakastuin)
sam 7:lla, mies on itse niin sokea oman ulkonäkönsä suhteen ja vaatimaton, että on todellinen aarre:)
Komea mies löytyy jo, mutta naimisissa emme ole.
Ystäväni sanoja lainatakseni: "Xxxx tihkuu erotiikkaa!" ;-)
Hän on hyväpebainen pitkä komea charmikas suklaasilmä... Nam!
Sen ovat huomanneet muutkin.
Nyt meillä on kyllä tilanne toisin päin, eli minä olen paremman näköinen kuin mies. Kummasti hänkin tuntuu minua kestävän, miksei homma siis toimisi toisin päin. :)
ja se oli kyllä tosi rasittavaa. Ihan vain siksi, että sain huomata, miten kateellisia ja ilkeitä toiset naiset voivat olla. Yllättävän paljon pahan puhumista alkoi olla selän takana, ja muutakin negatiivista oli.
Vuosia sitten seurasin myös, kun ystäväni, joka oli hieman pyöreä, rupesi seurustelemaan tosi hyvän näköisen pojan kanssa, ja minunkin korviini kantautui aiheesta tosi paljon kateellista puhetta. Onnellisesti ovat eläneet yhdessä jo vaikka kuinka kauan.