Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano mitä haluaa tai haluaako enään yhtään mitään..

Vierailija
30.08.2009 |

Avoliitto päättyi kun minä päätin lasten kanssa lähteä.Kyse ei rakkauden loppumisesta todellakaan omalta puoleltani.Vaan kyllästyminen siihen ettei tiennyt mitä toiselle merkitsee,saattaa kuulostaa heppoiselta mutta ei ollut.

Välimme ovat hyvät ja lapset ovat säännöllisesti isällään."Ex-seksiäkin" on harrastettu.

Nyt olen jonkin aikaa halunnut tietää olisiko meistä vielä perheeksi,löytäisimmekö toisemme?

Mutta en ole saanut mitään vastausta....pitääkö tässä nyt vaan uskoa että mies on sittenkin helpottunut minun silloisestani päätöksestäni lähteä?Ja luovuttaa uskomasta rakkauteen.

Olisi vaan helpompi luopua toivosta jos toinen sanoisi suoraan ettei enää todellakaan kiinnosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä mitä toinen milloinkin ajattelee tai tykkääkö se just nyt musta vai ei. Naimisiin mennään kun halutaan sitoutua toiseen ja kestää ne hyvät ja HUONOTKIN ajat ilman että tarvii pelätä, loppuuko tämä nyt tähän vai ei. Naimisissa oleminen vaatii sisua ja sitkeyttä ja sitä kuuluisaa TAHTOA jota siellä alttarilla kysellään... Ja varsinkin jos perheessä on vielä lapsia, ei todellakaan ajatella sitä, että onko mulla nyt kivaa tän jäbän kanssa vai ei just nyt, vaan ajatellaan sitä, miten yhdessä tehdään lasten elämästä mahdollisimman turvallista ja hyvää, silläkin uhalla että joutuu itse tinkimään omasta "kivasta".

Vierailija
2/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette alun alkaenkaan kovin sitoutuneita toisiinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne sanat vaan teot, ne on tärkeitä. Kuinka monta kertaa sanoit exälle päivässä että se on kiva ihana ihmeellinen, tms, kuinka monta kertaa halasit sitä tai hipaisit ohimennessä tai laittelit puhelinviestejä? Vastasko niihin? kaikista miehistä häviää hohto jokapäivärumbassa, kukaan ei jaksa pitkään pienten lasten arkea, mutta joskus lapset on vanhempia, ja jää aikaa muuhunkin, olisko silloin kivaa olla exän kanssa kaksisteen? Mieti mitä haluat, ja tee työtä sen eteen. terv.28 v. aviossa ollu suurperheen äiti

Vierailija
4/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte? Oletko kysynyt (ex)mieheltäsi ihan suoraan, mitä hän haluaa? Mistä te olette ennen puhuneet ja miten olette naimisiin päätyneet, jos miehesi ei puhu?

Ota teille joskus kokonainen ilta kahden aikaa ja puhukaa. Kysy ja odota vastausta. Kyllä yleensä hiljaisuuden jälkeen on niin kiusallista, että tulee jotain jossain vaiheessa sanottua. Kerro, mitä sinä tunnet ja anna hänelle aikaa vastata. Ole rehellinen.

Vastaaminen on vaikeaa, jos olettaa saavansa automaattisesti pakit. Johan olet kerran hänet jättänyt. On vaikeaa "alentua" pyytämään toista jäämään tai tulemaan takaisin. Voisitko tulla vastaan?

Vierailija
5/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

sanoin rakastavani,näytin tunteitani ja halailin.En ole nalkuttaja,enkä kaiken kivan kieltäjä.Ja seksi-elämäkin oli reilassa.Mies on tosi huono puhumaan.

Ja johan minä olen tullut vastaan,suorastaan minähän anelen että voitaisiin palata yhteen ja olla perhe.En minä ole häntä lakannut rakastamasta.

Mutta aina vaan varmemmalta alkaa tuntua että tein oikean päätöksen.Jos toinen vaan sanoo että hänen täytyy miettiä,kauanko?

Ei mielestäni kauaa jos toista todella rakastaa ja haluaa kasvattaa lapset yhdessä.Melkein vuosi on erosta.Olenko tyhmä kun haikailen hänen peräänsä?

Vierailija
6/6 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole miehelläsi kiinostusta palata yhteen. hänelle tilanne on paras näin. to have it and eat it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi