Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden myymisestä/vaatepakettien teosta kysyttävää...

Vierailija
29.08.2009 |

eli miten mun kannattaa tehdä?

Mulla olis 68cm reimatecin vk-haalari, muutama 68cm vaate(hyväkuntoisia)

74cm lennen talvihaalari ja muutama 74cm vaate.

Kannattaako mun myydä noita haalareita erikseen vai pakettina vaatteiden kanssa?

Vaatteet jota myisin niin on vain huippukuntoista. minä heitän pois kaikki jos on vähänkään nukkaa tai tummentumaa, venähdyksiä vaatteessa. Roskiin vaan. Ehkä jonkun mielestä niitä vois myydä hyväkuntoisena, mutta ajattelen aina niin että mitä ostaisin itse niin sitä myös myyn.

En siis ole koskaan myynyt mitään netissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä.

mutta kommentoisin tuohon roskiin heittämiseen: älä heitä ROSKIIN, koeta viedä kierrätyskeskukseen tms. tai vaikka UFFin keräykseen. Selkeästi tahraiset nyt voi heittää, mutta esim. pieni pesunukka ei monia haittaa!!!

Hirveää ympäristöhaittaa, että heitetään roskiin.

:(

Itsekään en todella oli mikään ympäristöaktivisti mutta yritän aina miettiä ennenkuin heitän jotain roskiin, voisiko joku sitä kuitenkin vielä käyttää, ja laitan johonkin kierrätysjuttuun tai huuto.netissä myy vaikka 10 centillä, jos on jotain tavaraa.

2/3 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

68cm ja 74cm haalareineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisävaatteista yhteensopiva kokonaisuus pakettina, sekalaista jättipakettia en huuda, koska en tykkää ostaa paljoa vaatetta kerrallaan.

Huonokuntoiset vaatteet (jos siis ei kelpaa edes uffelle) kannattaa viedä mieluummin energiajätekeräykseen kuin kaatopaikkaroskiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi