Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit? Huuto.netistä asiaa.

Vierailija
28.08.2009 |

Ostin lasten sängyn huuto.netistä 3 päivää sitten.Ostin sängyn osta heti toiminolla. Syy että minulla kiire saada sänky koska muutto nyt vloppuna.Tarkotus olisi ollut hakea sänky huomenna.

En ole sanaakaan kuullut myyjästä. Olen 2 sähköpostiviestiä laittanut ja kerran soittanut.Tarkotus kyllä soittaa vielä uudestaan.

Tarvisin todellakin sängyn viim sununtaina.

Miten tässä toimisin? Kuinka kauan tarvii odottaa että voin laskea kaupan peruuntuneen.

Olisi viellä mahdollista että kävisin uuden sängyn ostamassa kaupasta ennen sunnuntaita jos tietäisin että sänkyä en saa. vai onko mulla nyt vaan velvollisuus odottaa kauaemmin tätä huutamaani sänkyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitset sängyn sunnuntaihin mennessä, mistä voit noutaa, tai kysy onko kaupat peruuntuneet jostain syystä kun ei mitään kuulu.

Jollei mitään kuulu osta sänky ja selvitä asia sitten kun myyjästä joskus jotain kuuluu.

Vierailija
2/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molempiin sama juttu, että jos myyjästä ei kuulu vuorokauden sisällä, tulkitset kaupan purkaantuneeksi. Jos/kun myyjä ei vastaa mitään, ostat uuden sängyn ja jos myyjä jossain vaiheessa ottaakin yhteyttä ja rupeaa hankalaksi, sinulla on mustaa valkoisella että olet ilmoittanut purkavasi kaupat mikäli et saa vastausta kohtuullisen ajan kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on joskus käynyt niin, että olen huutokaupan lisäksi laittanut myös "osta heti" ihan kokeilumielessä ja mielestäni hiukan kovalla hinnalla. Sitten joku onkin ostanut tavaran heti pois.

Minulla on huutonet-juttuja varten ihan oma sähköpostiosoite, jota en katso läheskään joka päivä. Aktiivisesti seuraan sitä silloin kun kohteen ovat sulkeutumassa. En myöskään käy huutonetissä joka päivä.

Pari kertaa on käynyt niin, että olen ollut useamman päivän autuaan tietämätön, että joku on huutanut tuotteeni ja kohde on sulkeutunut.

Voisi olla sinunkin tapauksessasi sellaisesta kyse.

Laita tekstiviesti + vielä sähköposti, jossa annan takarajan ja jonka jälkeen katsot kaupan purkautuneeksi.

Vierailija
4/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kyllä ollut hyvä laittaa toi että jos ei vuorokauden kuluessa kuulu mitään mutta luin sun tekstin vasta ku olin viestin jo laittanut.

Toivottavasti jotain tohon viestiin vastaa jos ei niin laitan sit uuden viesti missä on että jos ei huomiseen menessä kuulu kaupat on peruuntunut.

t ap

Vierailija
5/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti asia olisikin noin ja nyt kun viestin laitoin asia selviää:)

Sinäänsä ei haittaa vaikka kauppa peruuntuisikin mutta haluan siitä tiedon että voin sit hakea sängyn muualta.

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi